8.22.2011

ringan mulut nak ucap mekasheh dan maaf ^^


assalamualaikum lalings ! ^^


di kesempatan ini , saya selaku peladang yang chomot ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada para pari bloggers yang sudi menghadiahkan ucapan kad raya kepada saya. sobsob . sangat terharu sambil ngelap hingus . :')




sungguh mengalir air mata darah tatkala menerima kad kad ucapan dari anda semua . sobsob . *tipu nye -..-''

setakat ni ado enam keping kad . *ehemm ada lagi kot ;p mekasheh sangat kat orang yang dah bagi and seandainya tak terbalas maaf juta ampun ribu saya mohon . huhuk ,

moga persahabatan kekal selamanya sekalipong saya dah tak berblog lagi . *ehh tetibe tacing :')


mekasheh sangat too :

kyohei akimaru (SB)
kak aliah zamri (SB)

p/s : kalau terbaca bagi link blog pliss . tak jumpa T_T



oke ini bukan pakwe walaupong KACAK . buibui ! ;p



raya ini sungguh bermakna buat ku .
ecehhh . -..-''
abaikan keskema-an ayat di atas ;p


46 comments:

faa.rosli said...

situ situ kad yang faa bagi tu!!

faa nampak tu!!

hehehehehe

:)

mizzkechique said...

alorr..xbg tomato kad raya.. thn depan eh..insyaAllah...

muhamadsufian89 said...

setuju2. budak tu memang kacak. haha

Etong said...

hehhee best lah dpt kad rayaa.! best kan! hehehe dulu2 slalu bg kwn2. skrg main sms ja hahaa

ღ p!nk veLvet ღ said...

wahhh! untunglag still dpt kad raya manual ... org ni asyik dpt kad raya yg di tag kat pesbuk ... haruslah remove tag kan, semak je notification bebyk, hahaha~

syasya said...

seronoknye tomato comel dapat kad raya....kite xde kad raye pon..sob sob

Qaseh dalia adelia said...

wahh dia lagi byk kad raya heee

Nisa said...

dulu kan mase zaman sekolah kad raye sampai 40 keping leh dapat kan!

Selamat hari raya maaf zahir batin :)

c genk bah ne said...

wah byknya kad ray,, hehehe genk baru dpt 2..


JOM BACA ENTRI INI,KISAH GENK DI ROTAN

zazaw said...

HAHA
satu kad raya pun zazaw tak dapat lagi kak :D

blh tk nk ckp yg mata kak tomato ni cantiksssssss?????

PinKy MoMMa said...

kad raya mickey tu ensem la hahaha :)
slmt ari raya syg..

cheqwa said...

ecececei, behnya dapat kad raya ^_^
baru nak bg kat tomato, tup2 pos mesia dah tak broperasi lak hari ni..kekekekeke

laskar pelangi said...

untungnyaaaa diaaaa^^

KhaiRin said...

kena bls tu kalu x thn dpn xde lg hahahah just kidding

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

besh dapat kad raya \; kte takde pun..

Saiazuan said...

kad raya digital boleh kot?

norsharmila said...

waaa...nk jgk!

siti kektus said...

ok. tahun depan tomato bagi kite ra? lalala :p

kura said...

untung la dapat kad rayaaa. heheh.

cantik header!

Wanz Mejuez said...

best nyyeeeee

Muslimah Optimis said...

camat ari raya.. hihi.. yang dlam gambaq tu bukan piang ka???

Wanie said...

nape banyak dpt kad raya ni?jeles2..:D

tasha ;) said...

fuyyoo ! tomato dapat kad raya . Tasha satu pon tadapat . '-..-'
Selamat hari Raya Aidil Fitri Tomato !:D

Botak said...

ada lagi ek yang main kad raya ni., huhhh..

JIJI YU said...

kacak ek camtu

nuruashia ♥ said...

JIJI jeles hahahaah :P
ehem3..
nuru ni xdpt skeping pon agy huwaaaaaaaaaaaaaa..nk jugak :P

H.J said...

ko mmg slalu nangis kuar hingus eh??haha

ezzaty said...

nak jugak kad raya!!! :D

Sarah Mohd Saleh said...

beshhnyerrr lme xpt kad rye.dpt dr ank murid jerk.jd lahhlabuuuu

el-janna said...

huhubestnye..sweet

el-janna said...

huhubestnye..sweet

Ijah EmoTemo said...

woah! byk nya kad raya ;P hehehe.

SyazwanSarawak said...

muka pian
#RabuKedu

Pendamba Mawar said...

byknyeeeeeeeeeeeee jeles

LittleGurl said...

waaaa bestnye dpt kad rya. kite tade pong. ;(

aniki said...

syok dapat kad raya...selamat raya kawan......

EpoLღKekunangpelangi said...

Banyaknya kad raya. peminat banyak retis ni.. ;p

Kyohei Akimaru said...

ah...I saw my card...now I waiting your card!

wanie said...

whoaa. untung lah dpt kad raya lagi. hehee.

btw, selamat hari rayaaa tomato ! :)


first time visit your blog >,<

Taufan Bin Ribut said...

kite baru dapat satu je =(

Entri Terkini : Shopping Raya yang sakan

Entri terdahulu : Mercun rocket buat aku terbang tinggi-tinggi

PENCONTENG said...

aku bagi ucapan hari raya je lah nanti ya. maaf lah tak pos kad raya tahun ni. kesian kot abg posmen penat hantar kad bnyk2 hahahaha alasan mcm shoiiiiiit

cik pulau said...

cik pulau tak dapat pnnn....

sifu im said...

aku klu dpt kad raya dri kawan2..mmg mengalir air mata raji la

el-janna said...

wa.. die dapat la pulok~~~

fazilzura said...

selamat hari raya dear...

kay_are said...

banyaknye kad raye die.. tak leh jadi ni.. dengki tahap tinggi r camni..

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome