8.06.2011

macam macam spisis rupanya .


assalamualaikum lalings ! ^^


hari ni macam macam karenah manusia dah tomato tengok ;p



kekadang kita tak sedar , kita ingat kita yang kat atas tapi ramai yang masih atas daripada kita . kekadang kita tak sedar , kita ingatkan kita yang paling bawah tapi masih ramai yang lebih bawah dari kita . hidup ni tak boleh nak jangka kan . sekelip mata je boleh tunggang terbalik . tak sempat nak kelip pon dah jadik hura hara kan . hihi ,


p/s : ecehh bermadah sudah sejak dah jadi mama ni . ekekeke ;p



mekasheh baca . ^^
kalau tido aci tak ? ;p




23 comments:

Iffah Afeefah said...

wahhh spe la tu

erk jom tdo

sara zainol said...

dlm hidup kita, kesedaran diri perlu ad :) btw selamat bertidur ye.. :P

Wanz Mejuez said...

hehehe rupa manusia berbeza beza..

ada yang ganas mukanya tapi hati cun melecun...

tak semua org akan hidup sentiasa di atas. adakala nya akan jatuh kebawah jugak... kira adil untuk semua mnusia...kan kan? cun melecun...

tak semua org akan hidup sentiasa di atas. adakala nya akan jatuh kebawah jugak... kira adil untuk semua mnusia...kan kan?

H.J said...

ni mesti iffah ni..ahaha..

nuruhuda_329 said...

wahhh..sgt jeles kamoo tido kerana hari ini saya dengan bangganya bekerja keras hahahha:p

FizaFizz said...

waalaikumusalam

betul tu, sebagai muslim kita kena perbykkan muhasabah diri kan? supaya sedar diri kita di mana..:)

muhamadsufian89 said...

tak pasti la sekarang ni ada kat bawah ke kat atas. hehe

Chuu Muqhlis said...

biasa la tu, sejap atas sejap bawah., roda kan ikiki

ღ p!nk veLvet ღ said...

sgt setuju :)

nuruashia ♥ said...

huhuhu.betul tuu yunk..kite sbgai mnusia slalu kne sedar diri kn kt mne kite berade,..

cinnamon.com said...

bersangka baik..

Far8 budak baik said...

hahahaha tu lahhhh..
macam macam karenahh..
lagi2 aku jumpe org cam kau kn..
tomato.hahahahaha.
x pyh nk mama lah sgt kn..agaga

el-janna said...

biase la manusia^^

NOOR FATIN said...

robot hijau ;D

JIJI YU said...

aku mmg tak sedar2..

aishah said...

hidup ni mcm roda...kadang kala kita diatas, kadang kala kita dibawah...:)

Qaseh dalia adelia said...

jangan lupa diri .. =) mama lah sgt huh heee

SAYA BUKAN SAMDOL said...

jgn tido lama-lama, makruh! :D


jadi kita kena hargai apa yg kita ada sikalang :)

cik pulau said...

ijaunya..
tomato ke tu???
hehee

Saiazuan said...

apa kaitn ngan gmbr? ehee

Wani said...

life like a wheel :)

Amy Syaquena said...

Hai salam kenal , amy singgah sini dan follow , jemput ke belog amy..

happy blogging..

Etong said...

hehehe android!!
betul, jgn ingt kita d atas, kita tdk akan jatuh ke bwh :)

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome