8.18.2011

kisah perempuan hisap rokok



assalamualaikum lalings ! ^^


pada suatu hari nak dijadikan cerita , sang memei yang berusia seplohtahun lima hari berjalan jalan ditaman bersama ayahanda nya yang tercinta yang merupakan seorang imam masjid kampung pusing . demi mendapatkan suasana dan udara yang segar selepas tertelan asap kereta ketik trefik jem tadi . kejadian berlaku bukan di bulan puasa . harap maklong . 




sedang beronok ronok bergumbira menikmati eskem stoberi bersama ayahanda nya , sang memei ternampak sesuatu dan dia sungguh malu maka terjatuhlah eskem nya yang super duper mabeles iteww .




maka ayahandanya sangat terperanjat . "astaghfirullahalazim" sambil membuat muka selumber badak nya dia pergi ke arah wanita itu dan ...............................




bersambung .... sekian .... 




p/s : agak agak korang apa yang sang memei nampak selain pompuan hisap rokok teww ? dan ce korang teka apa ayahanda dia buat ? ;p




watak : sang memei
ayahanda sang memei
perempuan perokok dirahsiakan identiti supaya tidak berlaku perbalahan di dalam belog . err ;p




PART 2 & PART 3



macehh baca .
ngantok tak sempat nak habiskan lukis . kah3 ! ;p



43 comments:

cik ayin said...

join sekali..kehkehkeh

Wanz Mejuez said...

boleh pula main part part sambungan yea?? ahahaha

>_<

Kumbang Jingga said...

kt kl aku tengok ramai pompuan hisap rokok..isk2

Saiazuan said...

brsambung.. ~_~

Umie Artoqiemie said...

lorh, bersambung pulak =(

Etong said...

hehehe kena tunggu episod akan dtg? hehe

Mr.NS said...

sang ayah mengepau sebatang rokok pada sang perempuan tersebut...lalu sang perempuan kata xda tinggal sekerat saja... Lalu sang ayang berlalu dengan kecewa...

-the end-

muhamadsufian89 said...

haha. apehal ngantok?? baru nak feeling bace.

AesyaZealous said...

eh eh sambung2 lak die.. cepat siapkan lukis!!

saya_arief said...

ayah itu jatuh hati dengan perempuan yg isap rokok itu. haha.

Jasmin Ibrahim said...

kahkahkah....adesss smbung la plak.....cpt2 la smbung...xsbr nk tau ending dia sbb xpndai teka....hehehe

JIJI YU said...

ayh sang memei mintak lighter..

SyedGraphiX said...

ape yg dia nmpak pastu?? dia buat ape? cpat laa. nak tau nak tau! nak nak nak! cepat cepat! XD

baru 4 hari dipublish dkat youtube da berjaya mendapat 2337 dislike! waaaa! hebat² . HAHA. http://www.syedgraphix.com/2011/08/max-247-video-review-ewww-its-bad.html

kaizen said...

skali bersambung pulak daa...

Taufan Bin Ribut said...

boleh ade sanbungan lak..hahhaa..


Entri Terkini :Stop ok gune perkataan "I FOLLOW U.U FOLLOW ME BACK"

Entri terdahulu :Tips untuk bangun sahur versi #haramjadah

EpoLღsiKunang2 said...

Mesti perempuan yang isap rokok tu erika. kan? :D

diana said...

mesti ayah dia pi kat pompuan tu cekik sampai mati...
kan??

syasya said...

ayah memei bg ceramah kat gal tu..memei dgr sambil cakap betol betol betol hehe

Cik Domo said...

erk...
ayah memei tutup mata memei..
pastu memei cakap "AYAH!! TAK NAMPAK!!!"

erk..kaitan x??

nuruashia ♥ said...

ayh meimei ckp mcm knl jep..nk join boleh?? miahhahhah

ღ p!nk veLvet ღ said...

ayah die hempuk pompuan 2 dgn aiskim stoberi kot? hahaha~~

mizzkechique said...

erkk..komen tggu smbungan nt la.. hehe

faa.rosli said...

ayahnda dy memulakan strategy mengorat perempuan itu dgn harapan dpt membimbing perempuan itu ke jln yg benar...

apakah?~

:)

Nisa said...

yup! ayah tomato eh silap ayah memei kasi ceramah free lah kt smoker tu! hahaha

sara zainol said...

sedey tgk girls yg merokok nie..

btw check this out..
http://sarazainol.blogspot.com/2011/07/perempuan-rokok-walawehhh.html

YUL said...

mesti ayahandanya pau rokok die, join skli, haha :P

Salim Harmanain said...

ayahanda kata meh aku masuk line supaya dapat membimbing ke jalan yang benar sekaligus ko pun dapat mak baru wakakaaka

aiEz said...

err,xleyh nak agak..jln citer tergantung..;P

Iffah Afeefah said...

erk menanti sambungannye

amna said...

memei terkejut lagi sbb wanita yg dilihat tu rupanya pon pon pon dan..
haha, ape lagi, ayahanda memei pun lantas menarik memei dengan rakus n balik uma.. ehk? uhuhu

syieda_joy said...

ayahnye tegur la kot..hihihi ^_^

tunggu smbungan...

fazilzura said...

siap ado smbungan ke dik non?
kasi cepat smbung

Sarah Mohd Saleh said...

pau die sekotak.bekalan utk bbuke nt bpk die tuh.hihih

najihah sahami said...

ayah dia tolong jaga line. haha

el-janna said...

erk^^ hhahha
rembat perokok dgn eskem stoberi tueww

CintaKhadijah said...

ketuk kepala pompuan 2 then lari laju2..hik hik

~Nana 귀여운~ said...

halahh, x achi toi kena sambung2 cita..ayaaaaa... :PP

Taufiq Tiramisu said...

agak2 nye die bgi pelempang kot. hehehehe

Nizam Ijam said...

masak tomato mcm tu...haha

Ajeyy Rawk said...

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

Wanie said...

aik, tomato dah pandai lukis2 dah skang..hehe

adoi, pompuan hisap rokok mmg wanie tak hormat langsung..huhu..memalukan kaum je..

Wani said...

part 1 dahhh.
lepas ni part 2 pulakk.
hehe

kay_are said...

so yang ni r 1st episod.. tapi ending dah tau nak komen ape ye.. lukisan ni cantik leh tak? =P

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome