8.09.2011

gua mau manja sama lu


assalamualaikum lalings ! ^^


tajuk nak geli geli je kan . memang sesuai dengan jiji . *ehh asal harihari mesti sebut nama ko jiji ? -..-''



gua pong tak tahu lah nak manja manja cane sama lu walaupong gua manja orangnya . err -..-''

kesimpulannya kalau siapa yang suka nak manja manja tu boleh lah kelik banner tersebut ye . jangan gedik sudah . opssss . ^..^''


join tahu . support sesama blogger oke . dapat hadiah . errr *tak baik tipu >..<''



macehh baca . ^^,
tomato nak memasak di dapur . lalalala ~



6 comments:

Wanz Mejuez said...

Thanks tomato kurus.... >_<

saya memang nak cari bloglist baru.. nak cari blogger yang baik2.. n senang sana nak komen2 nanti.. ehehehe

H.J said...

boleh je nak geli2 nga jiji tu

Saiazuan said...

makan tomato yg ada kt nasi tomato

laskar pelangi said...

wah wah! jom memanje dua =D

nuruashia ♥ said...

hek3!~ geli2 plak die pose2 ni ehhehe..

JIJI YU said...

gua dah berkenan dekat lu ni..

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome