8.13.2011

padah parah poodahh !



assalamualaikum lalings ! ^..^

akibat ketidakstabilan emosi dan kegatalan tangan untuk mengdodol maka terimalah satu lagi lakonan oleh dua pelakon hebat abad ini . sekian . ;)

pelakon hanya mengikut arahan direktor dan direktor itu adalah sang peladang yang baru berkecimpung dalam dunia perfileman . err *maaf tumpang berangan ;p

pelakon yang terpilih adalah yang di antara yang terpilih . mungkin anda anda dan anda yang saya cari selepas ini ? hii ;p
*jangan marah oke . kalau geram cepuk je . hehe ;p





macehh baca . ^^
jumpa lagi adegan selepas ini ;p
pelakon dipilih atas kriteria tertentu 
dan sentiasa berlainan ;p



21 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mesti sedap air tgn ibu..mkn sampai buncit mmg tak larat nak terawih kan tomato..senak!

Wanz Mejuez said...

eheheheeh org lidi yang kurus tapi montel.. :D

cik heroin said...

Jom g terawehh! :d

akoo pae said...

hahah gitu gaye perut kenyang..
=)

tikin said...

alolo...tiutnye perut org lidi tuh...hehehe..ala kak,,rindunyer air tgn mama kt kg...hukhuk..:'(

ღ p!nk veLvet ღ said...

slalunyer camtu la ... da mkn kenyang2, terawih ntah kemane dah, ahaks~~

C i k P i p i T e m b a m said...

ahahhaa . lidi jekk. tetibe perut cm aku . kakakakaka . best lah xD
nak sikitt airrrr

sara zainol said...

perh.. dasyat la.. mkn smpai xlarat nk g terawih.. hehenikmat air tangan ibu ek? haha terbaek la :)

JIJI YU said...

kalo ko buncit kita break..

Nur Farah Hani said...

haha.. apsni kene masak sendiri baru tak makan banyak.. air tangan ibu memang best..:D

Myra Jay said...

Wahhh ada lakonan kat sini ye :)

BTW, comel je lukisan tu :)

nuruashia ♥ said...

ahhahaha..mcm dh pregnant laa plak

SAYA BUKAN SAMDOL said...

org lidiii cute laaaa!

NOOR FATIN said...

adegan yang selalu terjadi. hahaha

Cik Asma BLuppy said...

wah... buncit nye perut....hahaha
comel lak girl doodle tu..hehehe

peachippo said...

heheh..asal perut dye camtuu? comelnye =,=

Dalin said...

waahh.. dah ada bakat berdodol lah tomato nie~ ^,^

Saiazuan said...

errr zuang tu encem x?

Nizam Ijam said...

org lidi perut buncit...hehee

SyazwanSarawak said...

hahaha. imaginasi mengatakan badan orang lidi tu curve kat tengah, bukan gemuk #tetiba

syasya said...

hehe comel...

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome