8.04.2011

main geli geli kena getah .


assalamualaikum lalings ! ^^

hamboihh kemian gumbira na . bangun sahur ke idak ni memasing ? tido je ye . jangan tahu buncitkan perot je yea pastu sedap sedap guling guling macam tenggiling sehingga ke tengahari . sangat chomell . opss !


selamat hari raya ! -..-''


teringat lagi zaman kekanak ribina chomell je gebu . *fine asyik cerita zaman kekanak je kan sekarang -..-''  almaklumlah , nama pong kekanak memang kemain liat lah nak bangun . haish . dasar pemalas . mata terkebilkebil tengok makanan . letak ayam goreng seketul depan hidung pon bukan layan pon . sebok layan mata sepet . -..-''

abah tomato kemain garang lagi tahu . kalau malas bangun sahur memang getah lah jawapnye melekat kat kaki , tangan , mahupon mulut . errk . kalau mood baik manja manja abah suka main geletek geli geli . baru lah ktorang tahu nak bangun . haha , *macam jiji pulak -..-''


p/s : korang kalau liat bangun abah korang buat cane ? mesti kena simbah kan ? ;p



mekasheh ya baca . ;)
sambung tidur jap . zzzz .



15 comments:

Dalin said...

ayah suruh niat utk sebulan... lps tu kalau liat bgn sahur.. hihi.. jawabnya terlepas lah.. lps tu laporr je the next day.. padan muka...

cik bulan said...

kemian tu ape kak??hahahahahaha

=P..teeeeeeeeeeeeeeeeeeeet..

kaizen said...

mmg kene simbah n rotan... hehehe

latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan

Safiah Ibrahim said...

rasa nak jadik kanak2 balik~

mizzkechique said...

Arwah Abah MK akan perli.. "makan je bantal selimut tu, kenyang..."

bedpet said...

abah korek lobang hidong sampai bangun. ekekeke

ღ p!nk veLvet ღ said...

kteowg time kecik2 dulu ... bangun2 nak saho, terus lentok pale atas meja makan ... mmglah kene marah ngn my dad, hahaha~

fazilzura said...

sonok nye jd budk2 psl ahkak ni mmg manje dgn abah ... dh beso & dh ado anak ni x dpt dh nak manje huhuhu

apik pehe said...

haha..mana ader laaa..abah tite ta men geyi2..abah tite men rotan2..haaaa

tasha ;) said...

Yang baju kurung biru tu mesti sys tecik-tecik kan . muka sama je :)

* hee . memandai je Tasha ny kan . tetiba je '=.='

ezzaty harith said...

ayah pon bangun lambat skali..haha
mak je yang jerit2 kejut :D

JIJI YU said...

abah ko ngn aku ade chemistry..

Chuu Muqhlis said...

chuu takut sgt dgn ayah, sekali pggil msti bgn haha..
tp klu mak yg kejut., alahai~ jap lg la hihi

nuruashia ♥ said...

abh nuru xbt pape sbb abh nuru kejut lmbut sgt2...kalo mama nuru mmg jerit gegar umah ahahahah

Saiazuan said...

haha padan muke~

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome