8.13.2011

cara mengurangkan berat badan .


assalamualaikum lalings ! ^^

alhamdulillah tomato rasa bersyukur sangat masih dapat bernafas dan berpuasa pada hari ini . setakat ni masih berjalan lancar perdaran darah . takde lagi pontengponteng minum air paip macam dulu . kehkehkeh ;p

jom kita tengok dua pelakon hebat dan fofuler kurun ini yang semakin maju dalam karier masingmasing sekarang  .  diucapkan semoga terus maju di arena blogging ini . err -..-''










terima kasih kepada pelakon lelaki dan wanita pada hari ini . maaf atas ketidaksukaan watak  dan kecomotan pakaian yang dipakai . segala watak hanyalah rekaan semata mata . ampun maaf dipinta . hihi ;p



macehh baca ^^
mahu pergi pasar . buibui ;p



23 comments:

laskar pelangi said...

nakal betol pelakon laki tu...dah la cute miut pakai topi kaler PINKKKKKKK! pengsan mak aiiii =D

pewitttt tomato dah mula main dengan dodol..eh doodle :)

jaya jr said...

bukna jadi makin berat ke klo laras kat 10?laen laa klo negative kan..klo tak silap laa..hahaha

nurul diana said...

huaaa !! mati matian nk tngok ape petuanya , ngeh4 , btw follow blog tomato nii :)

H.J said...

jahatnya 'lelaki' itu..ahaha..sape la lelaki tu..kah3

tomatokering :) said...

@jaya jr opsss haha oke - 10 .. ahha ;p

KhaiRin said...

siapakah gerangan lelaki itu? hahahahah

♥ cik kieranaa ♥ said...

haha. boleh plak laras mcm 2 ek? :P

Syahirah Suhaili said...

haha..memang bagos kot tip nie..haha..kanak2 nespre betol la plakon lelaki tu :D

Mr. Straw said...

ptotla...hhg tu kn usaha lbih skit..

najihah sahami said...

hahaa..terbaik ah iqa!!!mish nak try la lepas ni. baru la konfiden sikit nak raya., hehe

sifu im said...

senang upanya nk turunkan berat badan..hoho

nysa said...

haha..nak buat mc tu arrr..baru terasa diri ni kurus sikit..hehe

~Nana 귀여운~ said...

tu tipu namanya, hahhhaa
kalau laras macam mana pon asalnya still berat naik..heheh

Wanz Mejuez said...

keh keh keh

pandai btul plakon lelaki tu belakon kannn...,=)n...,=)

nuruashia ♥ said...

muahahahha..lucu laa tomato ni tau :) laling3 :P

cheqwa said...

hahaha...nak tiru macam pelakon2 di atas lah ^_^
selamat berbuka tomato :)

Nur Farah Hani said...

haha.. inmgat betul.. heksited nak tahu.. ekekeke.. :D

e z z a t y said...

nak try r..HAHAHA :D

Muhd Fadil said...

rupanya timun ni gemok. haha.

JIJI YU said...

mmg berta ko henam puluh ek

Sarah Mohd Saleh said...

hahahaha..betol gak tuh..laraskan penimbang tuh...sgtt kreatif.kiki

Saiazuan said...

golek golek golek~

EpoLღsiKunang2 said...

nak kurus mcm epol le tew.. ;p

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome