8.09.2011

pantang muka hensem , perangai busuk .


assalamualaikum lalings ! ^^


*entri kasar lagi .

 yang pasti abang botak gua tetap hemsem dan baik .


gua pantang sungguh lelaki jenis cap ayam macam ni . harap muka je hemsem tapi perangai busuk macam manggis di tebuk tupai . lu ingat gua takut dengan lu ke ? lu perangai bagi elok sikit . gua paling respek suspek lu dolu . sekarang apa macam bro ?

------------------------------------------------- 


yang lelaki lelaki sekalian sila jangan gentar pulak . sesungguhnya tomato sangat baik hati dan tak ganas ye . untuk lelaki lelaki sekalian sila lah berperangai baik ye . tak suka tak suka memula je tunjuk baik . then ? mula lah tunjuk belang . ingat semua PEREMPUAN SENANG DIPIJAK ke ?

weolss pong ada maruah oke . korang takde maruah ke sesuka hati nak maki perempuan ? jangan ingat muka hensem boleh sesuka hati je nak pijak kepala . boleh blah lah . *hilang pulak pahala puasa aku nanti -..-''



p/s : sudah sudah . selamat berbuka puasa ! ^^,



macehh baca uolss ! ;)
takde kaitan dgn tomato . hanya random pick . err


18 comments:

Wanz Mejuez said...

gua rasa gua tak tergolong macam tu.. gua baik.. gua sayang semua.

gua sayang tomato jugak.. >_<

PinKy MoMMa said...

tak abis abis ngan botak encem kamu tu huhu..sape buat perangai tu?

meh nak katok huhuhu..

slmt berbuka adik omato :)

Wanie said...

kamu marah kat laki mane ni?hihi..
eh tak hensem pon botak ni..:P

Mila Ahmad said...

botak juvana 2 nsem ngehngehngeh..
kt lua ye pemalu -_='

norsharmila said...

waaahhh..ni mmg tgh geram ni. npe cik tomato? sabor la ye tgh2 puasa ni ;)

fieha said...

marah betul nampaknya..sabar ye..ujian di bulan pose ni..have a nice day :)

Etong said...

wah! entry emo! etong pun ikut emo membaca! hehe yup! jgn pandang kami sebelah mata!! hidop wanita!

JIJI YU said...

aku baek kan...muke pon leh tahan hensem jugak kan

tomatokering :) said...

haha ,, takde marah sape2 lah .. peringatan utuk kaum lelaki je . ekekekek

NURUL AINI NORAZMAN said...

ha kan dah marah,.hahahha
sabar2=)

Dalin said...

fuh!!! penuh emosi.. namun ttp comel~!! saper kak? saper?

Rtp Farra Arisha said...

emooooooooooo nya cik tomato kita arinih. isk takuttttt -,-

mizzkechique said...

MK setuju dgn entry ni.. kalau la lelaki keparat yg pernah pukul MK tu ada blog, nk ajak tomato serang dia.. hehe

bedpet said...

hesh. meh sumbat mulut laki tu dgn tomato. bg dia diam sikit.

asamasin said...

memang tomato.. :D

Saiazuan said...

gua encem, perangai baik :D

Nizam Ijam said...

meh saya tolong tarikkan hidung..hehe

alepridz said...

alamak... kalau yg jenis macam aku ni takpe kan?

aku ni jenis dah lah hensem... perangai pun hensem...
(*ayat poyo hahaha gelak jahat)

:P

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome