8.03.2011

bak seringgit !



assalamualaikum lalings ! ^^

ouh mulai bulan puasa yang mulia ni , tomato tamo lah bebel pepanjang . simpan air liur bagi mengelakkan tekak kekeringan plus kehausan nanti . *tetiba -..-''

kabur *konon balik terawih le tewww -..-''


teringat zaman kekanak kecik comey lotey dolu gebu gebu . mama dengan abah siap bagi upah lagi kalau puasa . sehari sehinggit . pehh kemain laju lah . maklumlah sehinggit tu besar nilainya dolu. sekarang ni kalau bebudak upah sehinggit pong tak pandang dah aih . mahu mahu seploh hinggit . *cehh melampaui batas sungguh -..-''


p/s : elehh korang pong sama kan ? ;p




mekasheh ya datang . ;)
selamat bersahur dan berpuasa untuk hari ni ;)




19 comments:

iskandarzulkarn9 said...

sama jaa suma...eheehe

Dalin said...

takde upah pun dulu... hukhuk..

shahjiehan said...

hummmm... ye kot.. hahhahaha

♥ cik kieranaa ♥ said...

hehe. budak2 skang da demand da..

saiazuan said...

huhu tp disyaratkn penuh.. klu x penuh burn sume duit..

L said...

dtg sini bawak milo panas nk bg kat tuan belog.. sahur3!!! =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/halwa-telinga.html

JIJI YU said...

aku mintak sehengget setengah..tapi dah cukup bulan aku mintak lime puluh hengget

Athirah Liyana said...

nak singgit!!! hihi

aishah said...

kalau puasa penuh nt dpt duit raya byk...haha

H.J said...

aku kalo singgit tu dah kira banyak da.wakaka

PinKy MoMMa said...

owh muka tu sgt sesuci lebaran <----tetibe juga ngeeee~

pssst sama lar dik..dulu sehari singgit..tu pun dh beronok ronok..kalau 30 ari dpt la 30hinggit..owh rasa dah mcm OKB hahaha..
tapi skrg dah lain RM50 tu baru tinggi..pheww

ღ p!nk veLvet ღ said...

owg dulu first blaja pose ... pose 1/2 ari jew dlm sbln, dpt barbie doll mahal uncle kasi, hahaha~~

mizzkechique said...

nk pat ringgit.. dh pat hri pose.. hehhe

nuruashia ♥ said...

awww..comeynyee die pkai telekung hehehe..sme laa nuru kecik2 dulu pon sehari singgit pose ehehheh :)

toblerone said...

budak2 skg da advance.. singgit 2hengget cm seposen 20sen kite dlu j.. haha

Halusinasi said...

perangai budak zamn dulu dn sekarang lain..

Urban or Disaster
Jom tengok koleksi baju-baju cantik!
Anime dan filem best!
Tips Surutkan Jerawat

fazilzura said...

ahkak x penah dik non

... kiteorg pose penuh dpt upah makan ..hehehehh

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

betol² singgit tu besar tau dulu..skg singgit pun tak heran dah..

YUL said...

ahaha, tk bole blah, terengat time kecik2 dulu, minum air paip mse nk amek wudhu tu, jahat gile! haha

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome