8.10.2011

murah menarik menawan | promotion shawlsayucinta


assalamualaikum lalings !

nak nampak menarik di pagi hari raya nan indah ? nak nampak menawan di kala cium tangan bersalam salaman bersama keluarga tercinta ? nak gambar superb lawa di pagi syawal ? maka di sini lah tempatnya . SHAWLSAYUCINTA ! *haha geli geleman dah macam iklan tibi ye dok .;p









nak cantik macam kak ayu , kak nurul , ezmaliza sila sila beli ye . tomato hanya model tak bertauliah di samping mata panda muka comot smemeh . hehe ,

sekarang ada PROMOTION SALE sempena raya taw ! so grab now ! macam macam shawl ada . memang berkualiti tomato tak tipu tau . best pakai shawl dia . ^^,
beli lah untuk akak ke mak ke adik ke supaya tampak lebih anggun . untuk yang lelaki nak beli pong buleh buat samping . ekeke ;p



jom jom LIKE : fanpage shawlsayucinta

order shawl kat blog shawlsayucinta



ORDER TAU JANGAN TUNGGU LAMA LAMA ! ^^



macehh baca . ^^,
p/s : tengs kak ayu melamar jadi duta . hii ;p




26 comments:

CheQ PP JoY said...

cantekla..meaw belanje buleh?

Wanz Mejuez said...

Saya taknak tudung tapi saya nak orang dia boleh?? ehehehe

gurau2 jew.

B A Z L I said...

songkok/kopiah stylo ade jual tak?
Dang!!
:D

laskar pelangi said...

wah wah!!! tomatoooooo nak jadi model gakk;)) comel~~~
pewit! ezma pn ada kt cnie

Saiazuan said...

cair tgk awek yg 1st (",)

Eyka said...

untgg laaaa jadi dutaa! haha:P

Shawl's@ayucinta said...

tanx erika...besarnye gmbr..hehee...:)

H.J said...

laki nak pakai shawl jugak ke?

Tukang Godam said...

erghh!!! adakah semua model ini adalah sama?? argh!!! kiut sangat!!!!



Entry Baru: Hack Account User Windows

Nizam Ijam said...

wah... ade iklan..wink2 :P

JIJI YU said...

leh wat serban tak

muhamadsufian89 said...

sy nak model yg last tu. boleh?? haha

cinnamon.com said...

lawa2, anak kakak suka ni...

Far8 budak baik said...

mmg takde org beli
ah kalau kau model.
=p

asamasin said...

hurm...cmne nk pakai?aku laki.nk blikan tok mak aku?nati aku tgk dompet dlu ek... :D

wahida said...

comelnya u ni sis...

salam kenal..

NOOR FATIN said...

blanja la :P

sifu im said...

eh2..ramainya hana tajama

KhaiRin said...

model berbayar ke ni??

dhiera said...

wah...nak raya ni banyak betul promo ye~

Hans said...

aku nak jadi model shawl juga la camnih
:-)

atie zakaria said...

thanks.. akhirnya atie jumpa gak kt mne nk beli shawl satin ni..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

comelnya kakak semua!!:)) teringin nak pakai mcmni jgk!

Botak said...

kalau botak beli nak buat ape ek? alas meja? hahahaha.. :))

L said...

kita seorang pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

~eZmALiZa~ said...

eh, tetiba ada lagi wajahku di blog tomatobergolek ni.. hahaha =D

shawlsayucinta mmg terbaik! tak caya, try la beli dulu baru tahu.

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome