8.12.2011

korek idong jangan .


assalamualaikum lalings ! ^^


sila jangan tiru aksi aksi tidak manis yang dilakonkan oleh seorang pelakon lelaki yang tidak bertauliah yang gemar mengorek idong disamping pelakon wanita yang hobi gemar membebel tatkala waktu lapang . sekian . *tengok siapa yg kena ;p


maaf entri tiada bermotif akibat kekangan waktu dan perasaan sang peladang yang sangat merisaukan ladang ternakan tomato nya diserang kuman pada minggu ini . sekian .


p/s : macehh kepada pelakon lelaki dan wanita ye . ekekek ;p



macehh baca .
siapa tak puasa buleh lah 
mengutuk di dalam hati . ;p




21 comments:

►AdamXis◄ said...

Assalam...lobang idom mu menjadi pujaan hidupku...bahahaha

Saiazuan said...

;p

JIJI YU said...

aku selambe badak je korek idong badak..

Wanz Mejuez said...

wehhh tolong korek hidung gua kejap.... pleaseeeeeeeeee

jaya jr said...

haha..masuk ari dalam hidung takpe..dibenarkan.hik3

mizzkechique said...

haha... gigih cri bijih..

fazilzura said...

eeeyuhhhh gelis nye... kalau nak korek pun jauh2 le kan

ღ p!nk veLvet ღ said...

abeh la ladang ni da kene calit ngn taik idung pelakon lelaki tuh, ahaks~~

Rtp Farra Arisha said...

hahahahahahah. so funnyyyyyyyyyyyyyyy :P

nuruashia ♥ said...

ahhahaha..aduyaiii..korek idung nty batal laa pose :P

peachippo said...

haha..jgan kusyuk sgt batal pose kan :P

Ezy Chiaki said...

haha..
sronok benor korek idong..

gigiAriEma said...

sdg bca seperti mahu mengorek.. hmpir trlupa yg sdg puasa. haha

:P

Siti Suriani said...

iuw.. lobang hidung ku tak besau. haha

hamzah ian said...

tak baik korek idung wahai tomato kering. haha

el-janna said...

erkkk batal pose!

sue-sama said...

comel :)

H.J said...

ada bakat melukis orang lidi tu..haha

Cik Asma BLuppy said...

hahaha.... sekarang ni musim bijih timah mahal. sekali sekala je boleh korek...haha

Dalin said...

wuitt?? hahahahaha... sebenarnya.. hidong Dalin lg beso dari hidung Muhammad Sufian tu.. hoho~

sarah sofea said...

ahhaha comel gila :D

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome