8.14.2011

kata ganti nama diri belog


assalamualaikum lalings ! ^^,

sila lebarkan senyuman renggangkan otot otot exercise di pagi hari ye . *depan lappy sajo ;p

GUA : bukan gua.com ye . hehe , biasa kalau taip entri gua gua ni sama ada tengah marah , balas dendam , dengki dan sekutu dengannya . *tomato letewww . -..-'' bergantung pada nawaitu jugak lah . err . tapi biasa kalu gua ni GANAS orang nye walaupun hakikat baik hati ulam jantung ;) 

AKU : ehemm . aku ni sopan sikit berbanding GUA tadi . ramai bloggers guna aku kan ? tapi nevermind sebab nampak sempoi je . cuma kekeadang macam garang sikit . ;p tomato tak pernah lagi buat entri guna AKU . mungkin hakikat tomato penyantun orangnya . ehemm . *betulkan anak tekak .
SAYA : ada jugak guna saya ni tapi tak ramai . tomato pong tak pernah lagi guna saya . tak kena dengan jiwa . ceittt -..-'' . cuma biasa yang guna saya ni sopan santun lemah lembut gemah gemalai orangnya . *ehemm ;p
KITA a.k.a KITEWW : errr . ehemm . kebanyakan blogger memang anti dengan blog titeww titeww ni ek ? ekceli sweet ape weyh . ala ala laila manja giteww . kiteeww sukeww . auww ~ ;p
*saje tempek bebesor ;p


dan semestinya blog tomatokering yang huduh lagi chomott ni menggunakan kata ganti nama diri TOMATO a.k.a sang peladang chomot . chomell kan ? kan ? *sila lempang lelaju sampai paris

biasa blogger laki takde guna nama nama panggilan ni kan ? maklumlah jiwa kental katanya . tapi kalau ada yang guna . . . .  err . . . nampak sopan kot . >..<'' biasa blogger pompuan ramai jugak guna nama timangan manjaan ni . nampak lebih friendly gamaknya . ehh friendly tak kitewww ?? *tumbuk lelaju pulak .


p/s : kalau korang prefer yang mana ? ^..^
*entri dah macam nak jadik cikgu pulak . maklumlah lepas gian terlepas jadik cikgu ganti ritu T_T


macehh baca panjang lebor ;p
nak buat rajin basuh baju jap . lalala ~


33 comments:

-Faridz- said...

hahak~ adoi2 tomato n peladang ek :P ade gk peladang tomato kt paris~

AesyaZealous said...

aku pakai gua supaya tampak lebih hensem..kahkahkah..oke tipu..tp aku gune gua. sesuai ke tidak ek?? baru sekarang terfikir..hahaa

KhaiRin said...

sebenar nyer nk gelarkan diri ini sebagai 'DATIN' tp nnt org kata RIAK la plak hikhihik

Run Away said...

comel lak....;d

H.J said...

aku guna aku.haha

padle said...

hehe..comel2 doodle kat sini...salam ramadan!

momoe love said...

kita guna moe jewp.. lagi simple kan kan peladang.. hehehe

sara zainol said...

tomato.. heheh sara rasa guna nama tomato.. sweet je baca.. :)

cheqwa said...

saya pon nk jadi peladang buah yang berjaya.kekekeekeke...cheqwa kekadang sebut nama,kekadang aku jeee ^_^

eRa97 said...

kalau era, era guna 'era' je.. bersempena dengan nama era...senang sikit... he he he..

PinKy MoMMa said...

tomato lebih comelllll hehehe..

akak guna ku je..sbb aku mcm rocx sgt hahaha ada beza ke?

faa.rosli said...

ade jugak gunakan singkatan kan??

cth::

-AJC-Aku Jimmy Choo
-ANBB-Aku Nak BlackBerry(xde kne mngene)

contoh laa....hehehehhe

mizzkechique said...

i vote 4 tomato.. hahaha..

cute jerkk kan..

SyazwanSarawak said...

nasib baik tak tanam anggur kan? kekeke

KhaiRin said...

p/s nnt check emel.ada request from me

b a m b a m ' s said...

ikot kesesuaian entry lar kan..hehehe.. i olls selalunya guna AKU or CB.. :P

Far8 budak baik said...

gedik jelahh budak ni..
hahahahaha..badjet comel je..=p
x pyh nak kitewww sukewww sangat lahh kn..kang aku pangil kau belimbing karang baru tahuuu..hahahahaha

aanie said...

GUA nmpk rugged sgt...AKU pun nmpk cam kasar....tp segan lak kalau nak pakai SAYA....huhu...

nuruashia ♥ said...

iteww une iteww auuu..eeewwwwwuuuu :P ahahhaha

JIJI YU said...

aku nak guna ana anta pulak

absolutely emy said...

hehehe.. ada rupanya blog utk tomato.. saya ada entry tentang tomato.. jemput singgah.. :)

Saiazuan said...

eeewww comel letewww~

Nur Farah Hani said...

semuanya gune.. campur campur.. haha.. :D

Ijah EmoTemo said...

ahahah ijah lagi selesa guna "aku" :P pki saya rasa mcm tak kena la pulak ahah

A retarded kitty said...

tomato guna tomato.
aku guna aku.

deal, eh.

kikiki

najihah sahami said...

hohooho..basuh baju mish sekali meh. haha...

mish selesa guna mish walaupun kadang2 gedik nak guna ai, aku dan semua tu. xmasukkk lahhhh ngn mish. haha

aiEz said...

bese guna aku dalam entri..tp dlm komen bhsa diri sy..pelik x?haha...

~Nana 귀여운~ said...

kalau akak, akak gune ngko..mcm mana 2? hahah

Wanz Mejuez said...

Macam entri mengenai wan je ni... ahahaha

Gua = aku

Gua sudah Terkubur tu..


bagi wan kalau guna nama gua ke aku ke mempunyai banyak anggapan.. biasalah lain org lain tanggapan depa..

jadi wan balik semula jadikan panggilan AKU..


meh wan nak tampar lelaju sampai paris... pastu nak tampar lagi sampai new york plak.. eheheh

pastu tampar lagi sekali ke gurun sahara... boleh?? >_<

C i k P i p i T e m b a m said...

hikhik , ye kita nourelle . hakhak xD
comey tomato tu . rasa nk geget2 je . hakhak

Akulah Pak Lan said...

Bestla baju raya ada penaja..paklan kena taja adik2..

sergeant keroro said...

aku dan gua, hehe XD

muhamadsufian89 said...

guna macam dulu2 la. guna kata ganti diri CHEQ. haha :p

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome