2.01.2011

kebenaran yang yuyu zulaikha memang jahat !



assalamualaikum semua :)



ceq sebenarnya bukan lah nak cerita yang buruk-buruk pasai orang kan . ceq tak suka nak cerita yang tak sedap didengar nie . tapi , ceq kena dedahkan jugak pasai blogger sorang nie . korang semua memang sah-sah r kenai dia . siapa tak kenai baik korek idung cepat ! :P




korang ingat muka yuyu yang nampak suci nie baik ke ? grrrr




kalau korang nak tahu kenapa ceq cakap camtu , baik korang g baca ENTRI INI . kepada yuyu , ceq sangat geram ngan awak tahu tak ! ceq dah pon baca entri yuyu sampai habis tahu . tapi ceq pon tak tahu kenapa ceq tak dapat tangkap maksud yuyu tu . wuwu T__T




yuyu jahat ! yuyu jahat ! benci yuyu !




sampai hati yuyu call bagi tahu pasai tu . ceq sangat malu . ^^',  korang nak tahu kenpa , korang baca entri yuyu dulu . huhu







pssstt : sekian terima kasih . sayang yuyu . kekeke :P




21 comments:

farasakura said...

aiyoo fara da pening bace entri dua2 (#,#)

tomatokering :) said...

hahah ! dah2 jgn pening2 . yuyu dah tipu ceq . wuuu T__T

lavender harum wangi said...

wahahahaha~ cian.. lain kali baca sampai abeh.. hihi :D

FariehanIbrahim [LBC] said...

haha! msti terkena prgkap yuyu td kn. xD

mamaafzal said...

sabaq cik tomato kering ye..:o)

y u y u Z u l a i k h a said...

muahahahah.. bang bang bommmm ^^

cewahhh.. minta maaf ye syggg :P

saje nak wat trick la.. ;p

blwekkk

y u y u Z u l a i k h a said...

muahahahah.. bang bang bommmm ^^

cewahhh.. minta maaf ye syggg :P

saje nak wat trick la.. ;p

blwekkk

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha.tahniah!

Anna Cullen said...

haha ,
awak terkene!
weheee :D

b a m b a m ' s said...

hahahahha..saper suh x baca sampai abes nie!ibarat pakai baju tanpa seluar..kekekekke...

Nyssa Nuar said...

hahaha..
mesti cik tomato kite ni slh sowg yg tak bce entry cmpai abes an??
ngeh3...

tomatokering :) said...

huwaa! korang sgt kejam gelakkan ceq ! huhu :P

yuyu -- tamo kawan . hikk

Solihin Zubir said...

hahaha... dua2 org ni wat trick ka? aiyooo... heheh..

CIK TOM said...

comel la yuyu ni cam tomato jgk..hehehe :)

diana said...

ha..
tu la..lain kali baca entry orang sampai habis..
ramai sebenarnye yang macam ni..
entry dah cukup pendek pun tak nak baca sampai habis..

tomatokering :) said...

huhu , ceq baca entri dia sampai habis . cuma ingatkan dia nak wat camtu utk next entri dia . huhu malu2 T__T

Syafiq Rosli said...

hehe..jgn gadohe ye

DanieL AdiE said...

sy jatuh cinta dgn YUYU!!

die sgt2 cantik...ayu je..

sissyira said...

salam pagi rabu =)


dia memang cantik...

fatin hanani said...

hahaha klu sapa x bca entry yuyu tu mmg terkantoi lakan :D

alinac lover said...

hahhaa ~ terkena ya~

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome