2.18.2011

jom join bloglist yuyu zulaikha :)




assalamualaikum :)




picit jerawat yuyu :)




kehadapan yoyo yuyu zulaikha . di dalam surat ini , saya ingin menyatakan dan meluahkan segala isi hati yang terpendam dan terbuku sekian lama terhadap yoyo yuyu . jadi , saya berharap agar yoyo yuyu bertenang ketika membaca semua ini .



1 . saya tak sukak bila yoyo yuyu tak update entri !


2 . saya tak sukak bila yoyo yuyu tak update dan saya terlambat komen maka, saya akan komen semua yang tertinggal .


3 . saya tak sukak bila entri entri yoyo yuyu tak dak satu pon yang tak menarik !


4 . saya tak sukak bila yoyo yuyu  punya blog tak ramai yang komen !




dengan ini , saya harap agar yoyo yuyu menerima segalanya dengan hati yang terbentang luas . sekian sahaja surat chinta dari tomatokering untuk mu . salam sayang . :)






mekasheh ya . maaf asyik salah eja nama yoyo yuyu . :'(





17 comments:

Siti Nur Amirah said...

comey nye yoyo..;'D

tomatokering said...

@Siti Nur Amirah aah comey kan ? :D

~~su manje~~~ said...

cute pulak...ekekek

TAYAR PANCIT said...

sate da follow awak,follow saye balik http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/mesti-bacaultras-oh-ultrasapalah.html

lavender harum wangi said...

hahaha, surat layang ke ni? :D

Ceiler Mun said...

dr blog yuyu..keep blogging ya :)

tomatokering said...

@~~su manje~~~ heheh :D

tomatokering said...

@TAYAR PANCIT okies ! :D

tomatokering said...

@lavender harum wangi surat melayang .. kekeke :P

Orkid Edyliyne said...

hehehe... comel...
surat cinta yang sweet.. (n_n)

Liza @ Adzriel AB said...

betul ke tayar pancit tu follow? mcm tak caya je.. camtulah ayatnya kat blog akak. tak de pun follow.

Pemilik secebis said...

dtg dr blog yuyu..
kite join jugak..
jom ke blog kite..

tomatokering said...

@Adzriel AB ouh yeke?ceq tak perasan plak..haishh ade jugak camtu ek..

SURIANI ISMAIL said...

haizz..so cutee yuyu kan3. dtng dr blog si comel yuyu tauuu

Yuyu Zulaikha said...

hahahah.. tomato ni! lepuk kanhgggg!

tomatokering said...

@y u y u Z u l a i k h a jangannnnn !! ampun buk :P

Anonymous said...

Salam terjah dari blog YZ :D

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome