7.28.2011

photoshoot aku dengan anne ngasri , ezmaliza dan yuyu zulaikha



assalamualaikum lalings ! ^^

wahhh terasa segar bugar hati dan jiwa di malam jumaat ni . rahmat dan nikmat sungguh rasanya malam ni . aumm . mesti ramai dok sibok tengok bola kan ? tomato pong tengok lah . ingat tak minat ke bebola ni . yummy ! *errkk tu bebola daging -..-''

meh nak cerita plus plus tempek gambar yang tak berapa nak banyak macam tempek bedak sejuk supaya korang tak bohsan plus sakit hati tengok entri yang tak best ni . *dasar pompuan memang suka tetempek gambar kan . ^..^''

sila perhatikan gambar kami *opss kabur

sila perhatikan gambar kami lagi

sila perhatikan gambar kami lagi dan lagi


tomato dan anne ngasri : hamboihhh , nak sama dengan pelakon hebatt nih pulak . adehh . kasihan dia muka kemain gebu nak samakan dengan peladang chomot nih . sobsob . *mungkin dari cara tomato senyum kemain lebar doplohempat inci gamaknya . ce kalau masam . sumpah kambing pong larikk . haha -..-''


tomato dan ezmaliza : hamboihh , nak cakap sama dengan superb malaysia top model nih memang jauh kacang dengan kulit lah . orang tuh kemain chantekk nak sama dengan peladang chomot ni . sobsob . *kalau sama pong mungkin dari cara pakai shawl kot . ngehngehngeh .


tomato dan yuyu zulaikha : hamboihhh . kasihan sama yuyu nih . kemain chomell kau yuyu dorang samakan muka kita pulok . daku hanya sang peladang chomot . sobsob . *mungkin shawl kot lebih kurang sama . kehkehkeh .




amacam ? chantekk tak kitorang photoshoot ? kahkahkah , kemain susah ni hah nak buat photoshoot . kena copy sana copy sini . fuhhh peloh peloh wangi menetes keluar . ramai sangat cakap muka kita sama . ni bukti sama tak muka kita . korang sila jawap . ;p


maaflah kalau ado yang nak cakap tomato perasang . maaf seratoslimaplohnam kali . sama sekali tomato tak samakan dorang dengan tomato yang chomot ini . >..<''


p/s : opsss pinjam gambar ye gojes sekalian ;p
kalau jumpa kat luar kompem chomot . sobsob.
saya bukan fakers ye >..<''


kesimpulannya, aii fotogenik tak ? kahkahkah *perasang
mekasheh ya baca. ^^
indah gambar dari rupa sebenar tomato ;p


49 comments:

Etong said...

yala, samaa :)

Siti Nurazlinda said...

anda semua tetap cantik ! <3

dayang said...

laa..patut la hari tu sy dok pikir2 mcm sama ngan someone je muka cik tomato ni...tapi nampak sama sgt ngan Anne Ngasri la dear! ^^

Miss Butang said...

yg dgn sis yuyu tu mmg ade gaya :D

Muslimah Optimis said...

ada sikit2 nak sama la.. hihi.. comelnyeeee

ღ p!nk veLvet ღ said...

rase tersgt same ngn anne n yuyu, hehe~

untunglarr chomelll *sentap* hahaha~

angah said...

comel2...:D

laskar pelangi said...

pewit! memang ada gaya uhhhh;)

tasha ;) said...

muka sys dengan anne ngasri lebih kurang sama lah :)

♥yaya budak suka embun♥ said...

comeynye. hehehe
macam ada iras ngan anne n yuyu. kembar eh
haha

~eZmALiZa~ said...

ehh..kenapa muka kite ade kat situ? sama ke ni?? pipi kembung mmg la same..hahaha =D

FariehanIbrahim [LBC] said...

ahahaa
untung lar dpt photoshoot ngn retis! :p

cinnamon.com said...

comel,cute,manis,...ada iras2 dkt bibir...

✿ boonga_kecik ✿ said...

rajennyer godek2 gmbr :)

Konon fear factor.. Cis!

zeeLa-AtiE said...

ngan anne ader samer sikit..
btw comey you!!haha

JIJI YU said...

cer ko bandingkan ngan muke bini popeye laks...

izzaty hamzah said...

comey...

Ayu said...

nice...=)

asyiqin nasir said...

super cantik la.hihi

norsharmila said...

ngn anne tu mmg cm kembar sbnr je ..

nuruashia ♥ said...

a'ah..sma laa yunk ehehhe..
ske2..yg ngn ezma tu lebeh kurang sgt2.. kite xde sme kee tomat?? ahahhaha

sarah mohamad said...

ketiga tiga ni nampak iras tomato tau! hehe

Aimifiqa said...

comel la. lebih kurang plak tu

Aimifiqa said...

comel la. lebih kurang plak tu

ezzaty harith said...

ann ngasri siyes nampak same kot :)

cik hani said...

berphotoshoot sangat ok..
hihikk

Muhd Fadil said...

perghhhh! kena kencing pulak tomen. haha

fiqaliqa said...

wau. same2. tp cik tomato lg cun. maneshnya kurma iniiiiii :) hehe

Mr.NS said...

cer tgk ngn buah tomato..compom xyah potoshp msti sam punya...kekeke

kaizen said...

wahhh!!! sumer femes2 belake....

nanakimie said...

plg seiras dgn anne..hehe.....tang mulut kot:)

fRaMe+LenSeS said...

perghhhhh~~

saiazuan said...

slama ni bru ku sedar ku kawan dgn artis.. hehe :)

BENA said...

hamboiiiiiiiiii tajuk ! mendebarkan. hehehe ;)


xpe2. angan2 jek dulu . mane tau satu hari leh bebetol kan kan kan tomato? heeee ;)

aishah said...

yg palingggg sama dgn yuyu..heee~

Wanie said...

haha..yg no 1 & 3 memang 90% same..yg 2nd tu kurang same..

mizzkechique said...

eh, yela.. sm dgn anne ngasri..

Lulu Caldina said...

lawa..eh sama ;)

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

untung la tomato..muke same dgn artissssss. :P

l i t t l e m i n n i e said...

anda iras2 anne lah ! siyezz .. hehe .

apik pehe said...

hehe..retiss !!!nak sain!!!

Ana Aishah said...

wah. hebat!
same tapi tak serupa. hehe
comel + chomot = gojes!
boleh? hihihi

Mrs Earth said...

a'ah, sama la muka korang. he3

lavenderlover said...

sama la..hehe..>_<

Nizam Ijam said...

dengan Nizam Ijam xde ker??hehe

Aida Azryn said...

wah steady! konpius dah mana satu tomato. haha. :P

Mila Ahmad said...

pandang bawah memg mcm yuyu da ha...

efa said...

pergh ada mirip2 la..comey2 nak sain cm artis dah

amna said...

yang first tu mmg ada persamaan. hehe.. cute

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome