7.10.2011

churp churp | chupa chups



selamat pagi sayangs ! ^^


sudah sudah . cukup cukup lah tido tu . meh join tomato golek golek sambil main tali skipping , lontar peluru , lari berpagar dan lompat tinggi .  * hamboihh kemain macam larat je -..-''





dah lama dah buat acc churp churp ni sebenarnya . tapi tak reti guna . miahaha -..-'' , baru lah tadi tergerak hati hempedu dan limpa untuk usha usha churp churp ni . amount tayah cakap lah , kompem kosong sen sebab takde niat nak guna langsung churp churp ni . kehkehkeh ,

ingatkan cupcup ni macam chupa chups . pakai telan je sampai tersekat kat kerongkong terkapai kapai kelemasan.  -..-''

seketol harga kemain mahal lagi . tengah sengkek mahal la . -..-''

so , dengar kata join benda ni tak rugi . so sesiapa yang tak join lagi , jom join sekarang ! ^^


apa tu CHURP CHURP ? *abang ni bule gitaw ;p



dah tahu tomato memang seorang yang lambat -..-'
'
tengah sibuk share kempen -..-''



3 comments:

Cik Asma BLuppy said...

sy pom xtahu pe churp2.
chupa2 tahu la...

Cik Ezy said...

chupa chup!
sodap!
rase mcm budak2 je bile lyn chupa chup..
kehkehkeh

laskar pelangi said...

chop coco cola =D
heee

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome