7.10.2011

kenapa jadi fakers ?


camat malam sayangs :)


sebelum tidur di malam yang gelap sambil dengar dengar muzik bunyi kipas rumah yang dah semakin uzur lagi tua tinggal masa kipas ni penggal kepala orang je , teringin jugak nak hupdate entri yang tak ketahuan isi nya . *kan main ganas kipas rumah tomato ni . -..-''

saya bukan fakers :)


alasan orang kepingin jadi fakers :


1 : gua pon nak cantik macam lu .

2 : gua pon nak feymes meletops macam lu.

3 : gua nak jugak orang cakap gua chomell plus plus chantek macam lu .

4 : gua suka gambar gambar lu , lu cantik , gua jeles lah .

5 : gua google gua nampak gambar lu chomell and ada iras gua . tak salah kan . 

6 : alahh , gua amek gambar lu bukan orang tau pon sapa gua .

7 : gua pon nak trafik macam lu beb .

8 : gua nak jadi macam lu jugak .

9 : yang penting semua macam lu lah !


haha , semua tu andaian tomato je andai tomato jadi fakers . tapi sumpah tomato betol takde niat nak jadi fakers . betol betol tak terhingin pong . kenapa nak jadi fakers pulak ? sang fakers semua tu malu dengan diri sendiri ke ? fakers tu takde hidung mahupon telinga ke kurniaan ALLAH yang cukup indah yang dah diberi ? -..-''

tomato pon tak tahu la apa yang fakers ni sesebok nak mengcopy pasta kan orang lain . mungkin dorang ni takde keyakinan pada diri sendiri kot . mungkin dorang rasa dorang ni ibarat sang katak dalam tempurung yang tak mahu dikenali muka lalu mengambil muka orang lain dan tepek dalam pacebook mahupon blog dan twitter milik sendiri .

yang pasti , antara korang korang ni tayah lah jadi fakers . keuntungan yang korang dapat mungkin feymes . tapi hakikatnya korang feymes atas nama orang lain dan korang feymes tapi dibenci orang lain . :)



bebel : setakat ni takde lagi fakers tomato . kalau ada akan ku sembelih lu seratoslimapulohnam kali . hahahaha ! *oke fine macam ada yang nak jadi gua -..-''



mekasheh ya . jangan lupa datang lagi :)




26 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

apsal nampak kurusss???


jelesss ni huahuahua

J.Syazwana said...

fakers tak reti bersyukur.
kui kui :P

SheyPull said...

wah best nye...:))
sy pun nak jadi comel mcm awk leh?



JOM singgah blog saya nak...sheypull join contest nih, jom tegok...

saiazuan said...

yeahhhh hidup tomato~ huu

evolusi dari apple http://eleventx.blogspot.com/2011/07/tech-icloud.html

Cik Asma BLuppy said...

bersyukur jd dri sndri.
xde faedah nk jd fakers ni.

meaw said...

aku kalau ada org jadi fakers guna gambar DP aku yang aku dok pakai laaa,memang tak ketahuan dah tu,wakakakakakaka.....

nuruashia ♥ said...

alahaiii...xyh jd fakers kn syg <3

zOeY zAu YaH said...

baru2 ni saya kena=.=" selain sbb2 yg cik tomato ckp tu,fakers nih jgk x de keyakinan diri sbb tu dia nk guna gamba org.at least org akn puji2 ke kan.tp menakutkan kalau fakers buat bkn2 guna gamba kita,mggatal ke hape ke.

Bluewendy said...

hhuhuhu..x m ajdi faker..jadi diri sendiri sudah lah.. tomato sgt cumey!!

Wanie said...

jadi je diri sendiri..:)

rasenye takde sape gak nak jd fakers wanie..haha

Far8 budak baik said...

tomato wehhh..
aku dgr bunyi kipas
pusing2 lampu kelip2.
takde mud pun nk update
blog..
hahahaha =p
fakers tu ar..grrrr

JIJI YU said...

ko nak jadi fakers aku tak..aku kan gila glam

♥yaya budak suka embun♥ said...

slalu sgt dh jumpa fakers pompuan. baru2 ni fakers laki kat fb. lg hampeh. guna pic gurl yg comey2 pastu dok post benda2 tak senonoh. eeiiii geli

isma said...

faker ni seorang yg tak bersyukur la..

Cik Embun said...

xmau fakers k...
xbaik..
hahahahahaa

Bulan said...

betol tak faham fakers nie. ape dorang dpt bile jd fakers? populer?
kene maki ade la kalu kantoi.huhuhu

najihah sahami said...

hoho...lawo tomato amek gmbar senyum camtu..^^

iZ-oNe! said...

"betol betol tak terhingin pong",hahaa..yg nie lucu! ehh da fake statemnt org laa..=D

siti kektus said...

sikit sgt tu 156, kasi up sikit cecah 300, baru dorang takut, hoho :p

Ross... said...

salam dik..nak panggil apa ye kat cik tomato yg cute nih?

haah kak ros jual inner...harga murah ada yang 2tone tu RM6 sehelai dan kalo 3 tone akak jual RM9 aja...harga pos pulak RM6..kalo minat nak beli nnt bgtau yer...

Isteri Encek Bard said...

comel, comel... huhuhu tak mo jdi faker lah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tomato busy ke..nmpk slim sgt skrg ni?

akak benci lah org camni dik.buat lah acc sendiri,buat apa lah buat benda2 camni..org benci hidup pun tak aman.

SyaficqaHamdan said...

okay, baru perasan! muke u mcm anne ngasri. heee

munna said...

tak payahlah nak jadi fakers.... bersyukur je nikmat tuhan pada diri sendiri....

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

tomato kan cun cam yuyu, takdok nye lah nak jd faker. ntah2 ade kt luar sane jd faker tomato. uh..bahaya-bahaya

hadiee said...

heheh. sapa la yg suka fake kan orang nih. :D

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome