1.23.2011

+ duku ke luku ? +



assalamualaikum semuaa ! :D



apa macam semua ? ada sihat kah ? kekeke , kaki ceq tak sihat lah . kes elak bonggoi hat semalam ceq dok cerita tu . ingatkan sikit je . tapi sampai bengkak pulak jari kaki ni . T__T  macam mana nak pakai kasut pi kelas esok ? huwaa ~ baru nak tayang kasut baru . wawawa mana ada kasut baru lah . tipu je . --',




cilok kat rumah pakcik gugel :)



errr , lapar buah duku la pulak kan . opss , sebenarnya sampai sekarang nie ceq dok tertanya-tanya apa beza duku dengan langsat ek ? tolong bagitahu . *sambil wat muka kesian . adehhh , dah 21 pon tak tahu lagi beza buah-buah nie kan . wuwuwu T___T


luku ? ampa tahu tak luku ni apa ? luku ni bukan sayur mahupun buah-buahan ye adik-adik , abang-abang . luku ni satu perkataan lebih kurang macam nak siku orang la . betul tak ? kalau salah tolong betulkan ceq . --', ekceli lama dah ceq nak tanya orang pasai duku and luku ni . ampa leh tolong ceq jawap tak ? kalau ampa nak siku orang lah contohnya , ampa cakap DUKU ke LUKU ek ? dah lama ceq dok bertekak dengan en. jimmy ceq pasai ni . *small matter je pon . huu ,



first time ceq dengaq en. jimmy cakap ni tahun lepas . dia cakap macam ni . " EE , DIA NI  DEGIL BETUL ! ORANG DUKU KANG BARU TAHU ! " . lepas dengar je ayat dia tu , ceq terus gelak terbahak-bahak terguling-guling pasai ceq tak pernah dengar orang sebut camtu ! hahahahahahha ! *gelak emosi sat :D  yang ceq tahu , " LUKU KANG BARU TAHU ! " tu jela . disebabkan mama ceq teacher BM , ceq pon tanya la mama , " MAMA , ORANG SEBUT DUKU KE LUKU ? " mama cakap , "LUKU LAH ! MANA ADA DUKU . DUKU TU BUAH LAH . " ceq pon dengan pantasnya bagitahu en. jimmy pasai tu . en. jimmy memang tak puas hati lah dengan ceq . *err small matter je pon kan .  --',


pastu semalam en. jimmy cakap dia terbaca komen sorang budak kat FB . budak tu pon cakap DUKU ! sungguh sukak la en. jimmy tu ada geng ! hahahahahhahahahha ! *overrr . dah setahun lebih kitorang kenal , sampai sekarang still tak dapat lagi jawapan mana satu yang betul . tapi ceq yakin LUKU betul ! siapa sokong ceq korek hidung cepat ! hahaha ! :D





mekasheh ya kerana baca . tolong selesaikan . hehe :)





4 comments:

Solihin Zubir said...

buah duku besaq daripada buah langsat.. itu je bezanya.. haha.. ;-p

Mr. TN_SkY said...

aa..buah luku la sedap..ape la solihin ahaha

ha..SKY dah follow k..datang dari kaki blogger :-)
Feel free to visit mine :-p

3 Happiness Versus 1 Pain, Who will win???

Izamir Ridzwan said...

ni buah duku

DanieL AdiE said...

jaket lelaki ek?

1 je ke? sape layg brtuah tu kan..

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome