12.30.2010

+ pencarian jalan pulang +



tadi orang ini kol ceq habaq nak pos baju elmo ! yey ! ceq memang dah lama carik merata tempat dah tak jumpak2 . bila nampak je entri nie , ceq pon pe lagi , serbu lah ! kalau ampa nak jugak cepat2 ! sementara stok masih ada ! ngeh3~




_________________________________________
* iklan tamat*



okayh . sebenaqnya ceq nak habaq ceq nak balek kampung ! yey ! selangor taw bukan penang . pasni cakap kL sat . stop cakap penang . haha ! jom3 ! ikot ceq ! :D



muke keterujaan nak balek 'kampung' . *ok malu letak gambaq sendiri . huk


dalam bas nanti mesti sejuk gilak ! so , beg ceq punya besaq nie dah dipenuhi dengan selimut . macam nak jalan jauh pulak . padahal 4jam je . hehe , tapi siyes memang tak tahan sejuk ! dah r seseme street nie . drebar tuh pon tak taw sejuk ke ? ceq rasa dah macam kat overcea dah tapi dia bule wat rilek je ! huh !



so , seperti yg anda tahu , umah ceq hanyalah menggunakan berukben . dan anda juga tahu bagaimanakah perjalanan berukben kan ? jadik paham2 lah memang pakat tak online lah ceq kat umah nanti .
 dan semestinya memang jatuh menjunamlah trafik ceq . padan muka ! haha ! :'(


so , wasiat ceq , ampa tolonglah jaga blog ceq . tamo ada lipas taw ! i hate ! tamo ada ulaq menjalaq2 jugak . sekian sahaja mesej penaja dari amanah saham berhad malaysia . ngeh3~


bye korangggggggg ! *gaya cik epal .
doakan ceq selamat kayh ! :D







pssstt ; selsema lah . tak hilang2 . huks


9 comments:

NOOR FATIN said...

broadband bleh bawak kemana2. hehe

takecare!

iqbalhakimi said...

xpe2..aku tlg jaga..haha

aNnE said...

makan ubat2 banyak2..tido dlm bas..muahahaha

ASaDa RyutaRo said...

selamat balik ke kampung. hehe ;)

alinac lover said...

la baju tu ke?

yong nak jual jugak lah :)

hehhe

miszlullaby said...

selamat tahun baru !!

syarifah nuraisyah said...

ade award ntok sis tomato..=)
jom singgah blog ciksya..=)

alinac lover said...

da balik ke blom ni? hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat tahun baru

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome