12.14.2010

+ jom terjah blog depa! +


tup tap tip top.
kroh kruh kreh krih krah.
*anak dara tak elok begitu. ;P


sedaq tak sedaq separa sedaq dah sebulan 3 hari ceq berbloging!
*baru sedaq ;)
wahhh~cam tak caya jer taw ceq dapat wat
blog nie. tapi still banyak yg perlu ceq baiki kan?
law ampa ada pape cadangan pasai 
blog ceq nie ampa tulun gtaw na.
banyak g benda ceq nak perbetoikan nie.huhu,


tup tup ceq tengok tadi follower ceq makin bertambah.
dah 600 dah. ;)
tengs to ampa semua kayh! ceq tak dak la nak bagi award
ke apa. tapi cuba stakat mana yg terdaya
jela yea.hehe,



*tengok dah 600! ;)


ceq nak ajak ampa p jenguk blog depa!
yok2! sapa tamo ceq tarik telinga!haha! ;P







qaqa ;) *600 ;)



depa nie suma gojes2 okayh! ;D
ceq loike! so, jangan tunggu sampai ceq piat tinga 
baru nak p blog ampa.p serbuu say hai hoi hui kat depa skang
jugak yea! tiada penangguhan!hehe, ;)







pssttt : yg laen yok jom masuk bloglist ceq. ;)

11 comments:

Izamir Ridzwan said...

wah2 dah ramai follower dia

iqbalhakimi said...

jangan bimbang..brad pitt ada nak usha mereka..haha

~hAKim ZaiLAn~ said...

cepat gile cari kumpul follower..haha

hudahazwani said...

salam..huda terjah sini...Alhamdulillah..tak sampai setahun dah mampu memiliki follower yg ramai..syukur rezeki berpihak pada anda..semoga terus berjaya dalam dunia blogging..

huda mohon sokongan dan doa dari anda..

visit here:
http://hudahazwani.blogspot.com/2010/12/sekali-lagi-untuk-kali-ke-5.html

~ch@wi~ said...

yes...jd folower ke 601..huhuhu

saiazuan said...

waaaa ramai nye suke makan tomato..

IeQa aWr said...

weewwitt...

ade nme ieqa la...

tengss yaww =)

mamawana said...

Assalam

Amboi. Baru 3 bulan dah 600 followers. Tahniah3x. Mama dah setahun lebih baru 300 lebih. Jom terjah blog mama ramai2 lak.

Amie Eisya Pqa said...

yeay. nama saya disitu.

terima kasih cik tomato.

p/s: tiba2 nak makan keropok Diction yg cicah tomato tu. huu~

Raji berkata said...

hohohoh
blogger tegar ni ;D

+feeza+ said...

thniah dear..:)

thanks coz promote blog feeza...hehe

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome