4.23.2011

niat nak online 25 jam terpaksa dibantutkan dengan sedihnya :'(




assalamualaikum sayangs semua ^^


secara serius nya entri ni memang entri terakhir dari ceq bernama cikgu tomatokering yang chumil lagi pendiam dan pemalu . :'(




nah p tatap gambaq ceq puas puas -.-'



ceq nak mintak maaf sangat dekat semua . sungguh dah tak boleh nak online dah 25 jam dengan gaya kuak lentang kaki itik lepas ni . dengan sedihnya orang streamyx nak potong dah line tenet ni . ehh bukan sebab tak bayar ye . ni sebab kami akan pindah keluar dari rumah kesayangan ni dan membawa haluan hidup masing masing . :'(


ceq nak mintak maaf jugak sebab tak dapat nak balas jejak bau bau busuk korang yang datang belog coet ni . hehe , maaf sangat sangat ye . insyaallah lepas balik KL seminggu kemudian baru ceq boleh online seperti biasa . segala kesulitan memang sangat dikesali . sob sob :'(





mekasheh ya . janga lupa datang lagi . :')
 kalau rajin ceq p lah mcD online. hihi ^^





24 comments:

Siti Nurazlinda said...

laa, ni ke sebab nya kak erika sayang ? ~ sedihnya !! :'( linda rindu la nak baca entry akak lepas ni.

puanbee said...

seminggu yer , siap pen dgn kertas ada idea tulis nanti update blog non stop yer haaa

zacky ~786~ said...

ceq menunggu mu .~
seribu tahun lama lg ..~ haha

little cart00n said...

lor..pasni susah la elie nk baca entry dari tomato ag..
sobs! :(

cik ayin said...

ala.... :(





btw




comelnya kamu :)

Nadzirah Azlan said...

take care :) tamo sedey2 .

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

diharapkan selamat pergi dan selamat kembali...
(n_n)

angah said...

ala biasa la erika...sob2

senyumSOYA said...

huhuhu...nnt update byak2~ hihyih

Deeba Debab said...

wahh. dh guna cikgu lah. hehehe.
nanti kita rindu awak. tiba-2*

nurayunni said...

jgn mcm nie..:(

sarzli said...

dah nak keje ke beb???

MiaDiera said...

comel:)

JIJI YU said...

orang kate..line kat kfc lagi laju..

Marya Hana . said...

ohh takpe, cik tomato just menghilang kurang dari seminggu kan.. ~

ape2 pon teroskan blogging.. :)

HonEyBuNNy said...

ok..berita diterima..hehe


take care..

Ezay Hadry said...

owhh igt kan study or exam ke hape..hihi keluar umah ye..takpe2 nnt cari la tenet free kt celah2 kedai

apik pehe said...

laaa..hang p la halang dia mase dia nk potong tu..huhu..takpa2..kedai mamak pon apik rase ader gak yg pasang wifi..hehe

jaya jr said...

haha,tak mampu nak online 25 jam walopon cuti..

Cik Cempaka said...

nanti beli broadband lak tau...hihi

kay_are said...

owh.. macam tu ke kesah nye.. im back you go lak ye.. ish ish

sarah mohamad said...

tak sabar nyaaa nak tunggu cik tomato ni. hiks

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hurm..seminggu cam lama kan!!
sbbnya dah terbiasa blogging..
xpe2..chayok yer lalim!!

☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐... HYE!! HYE!!
☆│▒│▒|▒│▒│ ..PEACE....
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
❤salam singgah dari mummyweiyda❤
❤eppy blogging ya!!❤

Far8 budak baik said...

boleh je..ti dah sampai KL..
lawat blog aku dulu eh..
hahaha
=)

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome