6.27.2011

jangan kacau .



morning lalings . 




mood tak ketahuan secara mendadak sampai nak berkata kata pon tak mampu . rasa macam ketol ais besar tersekat dalam kerongkong .

 tetiba rasa macam terlalu banyak perkara yang datang sebelum dijemput . nak siapkan diri pon tak sempat . kalaulah ada kuasa magik memang dah lama suruh memenda tu berambus .

tapi apakan daya . daya cuma sekadar seorang peladang tomato yang gebu dan comot . sabar ye tomato . pergi main jauh jauh . jangan pedulikan yang lain . just be prepared oke . *sedang berusaha sedapkan hati sendiri -..-''


sedang menangis bergolek golek -..-''


dah besar kena pandai jaga diri . semua yang datang tu hanya dugaan .



mekasheh sudi baca .
happiness please come to mama :(




19 comments:

Cikya said...

Awat ni Tom.. :)
g tido nu, relaks otak dari fikir pelik-pelik naa..

Sharienz Sz said...

comey nya budak dlm gmbr tu..
cik tomate ker tu?? hehe

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

apa2 pun, kuatkan semangat ye...

Ima Salsuzaima said...

jangan la nangis..x cantik rupa..hehe

PinKy MoMMa said...

naper ni adik omato..ceria la skit yang..luahkan supaya ia tak rasa terlalu beban..

Cik Embun said...

xmo sedih... =)

Nurul Jannah said...

haha..takde mood ke?

zeeLa-AtiE said...

aishh suker sgt bergolek golek tau..
jom kita golek sesame...=-=

najihah sahami said...

kalau xde dugaan mesti kita xbesar dengan matang kann...

be strong. chill k!

saiazuan said...

knape ni tomato? chill k ;D


check out my new header, on #Transformers mood~
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D

nuruashia ♥ said...

awww..sme laa kite..nuru pon tgh JK ni T_T

iniialahaku said...

patotla..kuat nngis, sbb tu dah tua ni ha...tgk tu..dedulu baby je ha...hehehe

Adam Idris said...

sabar ye menghadapi dugaan :)

kay_are said...

nak kaco gak!! ni nape sedih2 ni? ape kah yang telah terjadi?? kne buli ke? sape berani buli my neighbour? nak kne ni.. chill ^____^

Rtp Farra Arisha said...

be smart and keep all ur patients ok! no more saddest moment!

al_hakim said...

gambar mase kecik ke?saya agi comel..=P

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

la tahzan ..:)

folo cik tomato ...slm prkenalan :)

EpoLღsiKunang2 said...

Tu nangis atau gelak guling-guling? huhu.. -_-"

nadzli azlan said...

bnyk bnyk sabo ~

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome