6.23.2011

cantik itu perlu .


assalamualaikum lalings ;)


tetiba memalam cenggini sambil kunyah kunyah cekedis macam yang jeylo selalu buat , nak jiwang jiwang jap . ni semua penangan elly mazlein yang buat ceq terasa gatal di bahagian kepala seratoslimapulohenam kali garu pon tak hilang sebab sangat jeles si elly dapat jadik sinderela terjun bersama labu-labunya .so sweet rasa nak kunyah kunyah ! *kunyah malam membantu kesihatan badan -..-''

"Apabila lelaki meluahkan isi hati mereka tentang perempuan pilihan, secara tak sengaja mereka telah mengguriskan hati perempuan lain. Lebih2 lagi perempuan yang miliki fizikal yang besar & rupa yang tak menawan. Tapi ketahuilah, kecantikkan yang kekal adalah hati."
 
 renung-renungkan , dan selamat beramal . ^^

mekasheh ya . nanti datang lagi tau ! ;) 
asal gua rajin benor hupdate ni -..-''
sumber : dari si DIA ;)

 

20 comments:

Aliza Zeke said...

renung2 kan dan selamat beramal. hehe

sumaiyah mokhtar said...

wahhhh mlm2 lomantik2 lak :)hehe

JIJI YU said...

eheh jadi jgn luah kan kat pompuan le ek kalo minat pompuan lain

iDeaL cRazEe said...

dinda curang ngan kanda yek...mencik3x!!! ;D

PinKy MoMMa said...

wewiiitttt..malam2 mood sejuk ;)
tu yg kuar entry ni tu hehe

izzysabki said...

kecantikan hati lebih penting dari cantik luaran~~

kay_are said...

selamat beramal.. hot fm.. lol!!

NuSaNa NoSa 91 said...

emmm.. betul gak kn?? nak2 klu org tu kita suka.. sedihhhh~ T_T

najihah sahami said...

hihih..jiwang pulak. hati u terluka ke yunk?

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

kalau cantik luaran yang disuka, cantik tu boleh hilang kan...
kalau cantik hati yang disuka, insyaAllah ianya boleh kekal...
hehe...

anyway, Elly Mazlin memang cantik... hehe...
(n_n)

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

perlu tapi tak sangat kot biar sedap mata memandang...takkan nak pilih muka yg kita pandang rasa nak pijak je hahaha..macam muka pecah umah camtu..muahahhaa

nuruashia ♥ said...

chill beb..xde pape ehh ehhehe

Cik Asma BLuppy said...

cantik dalaman lebih baik dr cantik luaran=)

Mr.NS said...

ok aku nk pilih yg gempal2..bly men lambung2..keke

norihan bakery said...

Every woman likes to be praised..

Sharienz Sz said...

hehe..entry romantiss ni

►AdamXis◄ said...

assalam...sensitif nye...fuh, tapi selalu jer ckp dgn kawan pempuan...dieorg akan terasa eyh walaupun dia tau dia hanya akan menjadi kawan selamanya?...ramai kawan pempuan dr kwn laki

Entri baru : ►Tutorial : Url Shortener Chrome Extension

Rtp Farra Arisha said...

cantik itu perlu dlm semua perihal.

lavenderlover said...

minx kat perents sbg hadiah hr jd/ ry..sure dpt..ngeh3

saiazuan said...

singgah sini golek2. hee

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome