6.23.2011

cantik itu perlu .


assalamualaikum lalings ;)


tetiba memalam cenggini sambil kunyah kunyah cekedis macam yang jeylo selalu buat , nak jiwang jiwang jap . ni semua penangan elly mazlein yang buat ceq terasa gatal di bahagian kepala seratoslimapulohenam kali garu pon tak hilang sebab sangat jeles si elly dapat jadik sinderela terjun bersama labu-labunya .so sweet rasa nak kunyah kunyah ! *kunyah malam membantu kesihatan badan -..-''

"Apabila lelaki meluahkan isi hati mereka tentang perempuan pilihan, secara tak sengaja mereka telah mengguriskan hati perempuan lain. Lebih2 lagi perempuan yang miliki fizikal yang besar & rupa yang tak menawan. Tapi ketahuilah, kecantikkan yang kekal adalah hati."
 
 renung-renungkan , dan selamat beramal . ^^

mekasheh ya . nanti datang lagi tau ! ;) 
asal gua rajin benor hupdate ni -..-''
sumber : dari si DIA ;)

 

20 comments:

Aliza Zeke said...

renung2 kan dan selamat beramal. hehe

sumaiyah mokhtar said...

wahhhh mlm2 lomantik2 lak :)hehe

JIJI YU said...

eheh jadi jgn luah kan kat pompuan le ek kalo minat pompuan lain

iDeaL cRazEe said...

dinda curang ngan kanda yek...mencik3x!!! ;D

PinKy MoMMa said...

wewiiitttt..malam2 mood sejuk ;)
tu yg kuar entry ni tu hehe

Anonymous said...

kecantikan hati lebih penting dari cantik luaran~~

kay_are said...

selamat beramal.. hot fm.. lol!!

NuSaNa NoSa 91 said...

emmm.. betul gak kn?? nak2 klu org tu kita suka.. sedihhhh~ T_T

najihah sahami said...

hihih..jiwang pulak. hati u terluka ke yunk?

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

kalau cantik luaran yang disuka, cantik tu boleh hilang kan...
kalau cantik hati yang disuka, insyaAllah ianya boleh kekal...
hehe...

anyway, Elly Mazlin memang cantik... hehe...
(n_n)

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

perlu tapi tak sangat kot biar sedap mata memandang...takkan nak pilih muka yg kita pandang rasa nak pijak je hahaha..macam muka pecah umah camtu..muahahhaa

nuruashia ♥ said...

chill beb..xde pape ehh ehhehe

Cik Asma BLuppy said...

cantik dalaman lebih baik dr cantik luaran=)

Mr.NS said...

ok aku nk pilih yg gempal2..bly men lambung2..keke

norihan bakery said...

Every woman likes to be praised..

Sharienz Sz said...

hehe..entry romantiss ni

Anonymous said...

assalam...sensitif nye...fuh, tapi selalu jer ckp dgn kawan pempuan...dieorg akan terasa eyh walaupun dia tau dia hanya akan menjadi kawan selamanya?...ramai kawan pempuan dr kwn laki

Entri baru : ►Tutorial : Url Shortener Chrome Extension

Rtp Farra Arisha said...

cantik itu perlu dlm semua perihal.

lavenderlover said...

minx kat perents sbg hadiah hr jd/ ry..sure dpt..ngeh3

saiazuan said...

singgah sini golek2. hee

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome