5.15.2011

kuliah subuh seminit je :)



assalamualaikum semua :)


wahhh ~ tetibe semangat subuh datang pepagi nih . sekarang ni makin lama makin melupakan blog yang pernah menjadik kesayangan ketika dahulu . ehh sekarang pon sayang lagi . hehe , bukan apa , tekanan perasaan sedang melanda diri sekarang nih . abaikan . -.-'


iklan jap : picit taw ! ^^


pergi jumpa owner comel kat atas pastu mintak pizza kat dia . ^^



" Tiada Solat yang paling berat bagi orang munafik melainkan Isyak dan Subuh. Seandainya mereka mengetahui pahala di sebalik solat Isyak dan Subuh dengan berjemaah, tentu mereka akan mendatanginya sekalipun mesti dengan merangkak.." 
(Riwayat Bukhari dan Muslim dari Abu Hurairah ) 
 
 
insyaallah , orang cakap bangun subuh membukakan pintu rezeki kita . tak kesah lah rezeki apa pon , roti , biskut , mihun , err ingat makan je pagi nih . -.-' untuk sesiapa yang bangun lambat tu tolong lah bangun awal awal sikit . korang nak kena rotan ke hah !  *macam sendiri terkena je -.-' 



kita tak tahu apa yang ALLAH dah janjikan untuk kita . "sesuatu" tu pasti dijanjikan untuk kita . dan apa yang DIA janjikan adalah yang terbaik untuk kita . :)
 
 
 
 
mekasheh ya . jangan lupa datang lagi tau ! :)
SELAMAT HARI GURU MAMA DAN CEKGU !





16 comments:

salemaziz said...

ha, tahu xpe...xnak kene rotan. hu..

selamat hari guru! :D

areteacar said...

hehehe.. bagus2.. :)

zacky ~786~ said...

hye tomato kering ~

JIJI YU said...

makaseh ye murid ku

Alienelliz said...

hehe selamat hari cekgu....cekgu ke? ke cikgu?hehehe

cik heroin said...

sy rjen bgun awl. kehkeh

Puteri Iqa Izyan said...

kuliah yang bagus ^_^

tp kdg2 siyes terlajak tidur. haha =.='

EYFAalias said...

eyfa selalu kena amrah sebab liat bangun subuh. heeee -.-"

http://eyfaaliasstory.blogspot.com/

Diba said...

xmo..xmo..kena rotan sakit:)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

payah bgn subuh, cmpk je ke perigi

Aksi-aksi terlarang @ Kuala Lumpur International Book Fair 2011

nadzli azlan said...

;)

J.Syazwana said...

paling susah bangun pagi.
huhuhu :P

NOOR FATIN said...

hehe betol2! selamat hari guru!

Deeba Debab said...

ehem.. blog dah lain. nice header kak :)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

kuliah yg singkat tapi punya mesej ;)

slmt ari cikgu utk mama kamu juga..tehee~

MiaDiera said...

solat subuh memang kadang-kadang jadi paling susah nak bangun:D,tapi kena lawan rasa mengantuk tu kan

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome