2.02.2012

say 'NO' to drugs.



assalamualaikum lalings :)




dah ghupe oghang sakit jiwa je. kbai.

18 comments:

Zme Ahmad Shahruddin said...

kalau tak makan ubat nanti abam pamasi maghah ;p

bedpet said...

hahahaha. ni betul2 sakit ni.

ASaDa RyutaRo said...

memang satu penyakit yang serius orang tak suka makan ubat ni..

cik bulan said...

ok..kalo bulan say no tu rambut kusut..miahahaha..;p

EyqaLuvender said...

ish,alasan die taleyh blah...
mkn ubat tu!
nk takut apenya,takkan ubat tu nk mkn awk kot...hehe

syakey said...

tapi kadang kena jugak makan ubat,kalau tak, tak baik baik sakitnya

faa.rosli said...

kadang2 kena say YES to drugs! hehe

faa.rosli said...

kadang2 kena say YES to drugs! hehe

Miss Butterfly said...

tak suka makan ubat jugak. gimme 5! hohoho~





tapi kalau dah teruk sangat, gua telan je. hohO~

mizzkechique said...

hey, tu bkn drug la.. adoila.. g mkn ubat cepat!!!!

Ummi Alesya Sofea said...

klu x mkn ubt mcmne nk cpt sihat.. :D

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

sila buat yg lebih serius, tq..

C i k P i p i T e m b a m said...

mcm awan nano je. hahahaha

EZAD AMIR said...

amboi pic...
g mkn ubat la...

gigiAriEma said...

byg kn je ubt tuh mcm gula2. nyummie! hehe

KhaiRin - anies said...

tp nk wat cm ne setiap ubat ada dadah

s.a.y.d.a.t.u.L said...

http://shelovesbuns.blogspot.com/2011/12/aktiviti-mengukuhkan-silaturrahim.html

hehe piqa, sila rajin2akn diri boleh =) ni gara-gara fida cuti lah ni...kiki

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

smalam tak dapat berdating dengan tomato yg sombong..huhu :P

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome