2.15.2012

menantu pilihan mama.



assalamualaikum sumuaa. :)


















bernikahlah atas dasar agamanya nescaya kamu akan bahagia. 
dan yakinlah Jodoh itu rahsia Allah. Allah knows well. :)

45 comments:

Nour Eyza said...

bestlah awak punya kartun..
betul tu ckp mak.. mmg kita kena cri macam tu. tapi rasanya stok2 mcm tu mcm dh xde je..hahhahaa

atin si gagah said...

hihi . sweet la mak erika ! ^^

Ezad Skytech said...

hee..semoga dapat la calon suami yg macam tu ye...:D

cik bulan said...

untunglah mak sporting gitew..haha..tp klo mak eden pon samo ja jwpannye tu..haha....

ok wa nak jadi ayu mulai harini.kompem.hahaha

H.J said...

haha..baik je jawapan mak..

onie said...

ekekekekekeke........ gatei ...tak lama dah tu,haha

Cik Asma BLuppy said...

insyaALLAH dapat suami yg dapat bimbing kita ke syurga.. amin..=)

starzieti said...

hehe. comel.

baiki diri kite dulu baru kite boleh dpt yg terbaik kan. :D

mizzkechique said...

nape omeymomeyy kaler biru??

missina said...

hermmm mana nk cari tu,,huuhu

SAYA BUKAN SAMDOL said...

insyallah, semoga dapat yg apa kau hajati :^D

Wawa Tasliman said...

alalala comelnya.. :)

faa.rosli said...

nak calon yg camtu jugekk..hihihi

syakey said...

amir asirap ke air sirap ni. hahaha


sejuk hati mak mengandung anak dapat laki mcm yang mak nakkk

kasak tak kasak,blakang kira okeyy :D

panda putih said...

sebaik-baiknya mmg atas dasar agama, bari dia membentuk ciri2 yang lain.

nuruashia said...

titeww pom nak calon tuami titew macam mama awk cakap..titew nak jugak wahahahah

YOUsoF said...

Sempoi tapi ada isi yang baik.. Memang curlasssst lah!!




InsyAllah Dia pertemukan johodh yang baik untuk hamba²nya yang baik.. ;)

FariehanIbrahim [LBC] said...

aloloo tomey2. hihi
just naisss :D

*suka ayt last skali. :)

syAzAnA said...

alololo tomeinyaaaa. hehhe.

insya-Allah, pasti adaaa.

IdaRaida said...

hehehe..tomey2 nya..

maa titew pun...
maa titew pun nok hok juruh2 jdi menantu dy..

so makanya.. bersiapkan diri supaya dapat hok juruh2 deh..:)

PaK PiS said...

Jodoh telah ditetapkan oleh Allah.. cuma cepat atau lambat.. baik dan buruk.. hensem n x hensem jek kita x tau.. ^_^

perbaiki diri dahulu untuk mengharapkan jodoh yg baik utk kita.. =)

kay_are said...

oi jiran!! dah tak sabar2 nak kawin g cari calon cecepat! aku boleh jadi pengapitnye =P

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

:)

mr_right said...

wahhh.. ramainye komen. femes2 ! hehe. semoga dipertemukan jodoh^^

Nurhafizin Amin said...

ala tomey tomey. hehe ;)

Nurhafizin Amin said...

ala tomey tomey ;D

CintaKhadijah said...

ni bg klu kat mama ke ape ni. :P

anon. said...

Allah knows well :)
cinta itu datangnya dari hati dan hati itu datangnya dari Allah, maka berdoalah kepada Allah kerana jodoh itu rahsia Allah :)

Elie Lily said...

jodoh itu rahsia tuhan! :)

rozeeta rashid said...

jadi la yang baik untuk dapat yang baik. =)

Nelly The Strange said...

wah , sporting habiss !

s.a.y.d.a.t.u.L said...

amin2...moge2 nt piqa dpt suami yg baik, apepun..kite ni haa yg sme2 kne improve dri dulu..ye dak? jom2... =)

asfira aminuddin said...

hehehe lawaknya kartun you. suka i baca asyik je. i pon penah tny soalan sama kat mama i. jawapan camni jugak la mama i kasi. hehe :D

EyqaLuvender said...

kena dengar ckp mak...
uhuk3

Sr. Maryam Fatanah said...

sweetnya emak! n kartun ni comel

si ngokngek said...

haha,bahrain tough!!

alar mcm part sedih pulak bila mamanya buka bicara..Allah tahu apa yg terbaik untuk kita..

Woofer Storm said...

semoga berjumpa dengan lelaki yang diidam2kan itu..amin3

Ain Zulaikha said...

oitttt kalau tengah pelat2 tu tak leh kahwin lagi tau hehehhe nice

syamsid dhuha said...

wah berhasrat tinggi dah ni . hohoho

kiera'sakura said...

doakan akak berjodoh dgn die... ;)

Botak said...

si ibu mempunyai hasrat yang tinggi menggunung., hahahaha.. :))

♥ NuR 'aQiLaH ♥ said...

best kan kalo dpt taw sapa jodoh kite.. ;)

nanakimie said...

rajen dia melukis bagai:)

bole jd kartunis ni^-^

Hanie Dew said...

rajin nye lukis lukis. eiiyy..tak sabar nak kawen. dah ada calon ke.

like nasihat mama.hihi.

~eZmALiZa~ said...

hahaha..comel la lukisan erikaaa!! kalo boleh, calon suami tu biar berpegang pada agama.. insyaALLAH kekal sampai bile2 :)

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome