2.09.2012

surat kepada penculik.


assalamualaikum penculik gambar. :)


surat ini khas saya taip untuk awak dan si penculik gambar yang lain. ini bagi mempertahankan hak kami sebagai pemilik gambar. *merepek. saya langsung tak marah awak nak ambil gambar saya buat as profile picture facebook awak. langsung tak marah. but its your facebook right? why not letak gambar sendiri je takpun gambar kartun kan lebih menarik. kawan-kawan pun mesti senang nak add awak kan sebab kenal awak. :)

mungkin awak dan orang lain akan cakap "padan muka, siapa suruh upload gambar" kan dah kena culik. yess, i admit memang kita semua, ehh saya tak terlepas dari buat silap. yupp memang saya yang upload gambar saya. tapi nama pun gambar saya, u have no right to rembat all those pictures okeng. :)

tapi gambar tersebut gambar lama saya. saya dah lama private mungkin awak dapat dari blog kot or google. tapi saya try google tak jumpa pulak. cuma saya harap awak tak buat bukan-bukan lah ye. sekali lagi saya mintak sesiapa yang guna muka orang lain tukar lah ek. its not nice. cuba kalau orang letak gambar awak sendiri dan cakap tu gambar dia. of course awak tak suka kan? :)


sekian. :)

20 comments:

Unknown said...

hmm thun lahir 94, prematured act..

cikpia said...

ko kiut..... tengok gambar aku,mana ada sapa nak culik... he he....

Nuruashia said...

wohooo...sabar ehh yunk..ape kata cik tomat buat unclickable dkt photo dkt blog ni?

| CIKZEK | said...

hehehe comel sgt awk ni. mana xdek yg curi nye. hehehe sbr neh :)

cinta amerqastrina said...

hurm boleh pulak men culik2 ni... report polis la sis.. hehehe

y i e n said...

die perasan nak feeling2 comel jugaq lah tu sbb cik tomato kan comel, hehe~

Scha Nazri said...

comel sangat ni. sbb tuh org culik. heheh

missina said...

susah gk jd org comel ni ek,,hermm sound la dia slow2,,klu takleh cara baik ,,ermm nk wat ape ek,,

IdaRaida said...

hehehe..
comey sgt...ramai nk jd cm awk kot tuh...:)

sueada said...

jom join http://suhadarazman.blogspot.com/2012/02/little-ribbon-give-away.html

miss no right said...

hang kiut sangat. pasai tu kena culik.

Mek Onie said...

budak-budakkkkkk,payoh beno~

faa.rosli said...

sabo je laa bebudak zaman skrg ni..

faa.rosli said...

sabo je laa bebudak zaman skrg ni..

Ummi Alesya Sofea said...

adehhh...ada jgk yg main curik2 gmbr cam gitu.nk kene sekeh kepala agknyer..

deq noor said...

ada juga org sebegini ye. ish2...

Wawa T said...

susah gak jadi orang glamour kan.. ish tak sesuai sangat.

Ajumeh said...

ish jahat betul siapa yang rembat gambar awak tu. kahkahkah :PPPP


p/s: kalau nak rembat tuan punya gambar rembatlah dengan tuannya sekali. HAHAHA. kbai

Unknown said...

hope penculik tu baca la ye surat neh:) suka ati je ambek gmbar org kan...tau la cik tomato shomel^-^

Hanie Dew said...

aku pun tak paham nape org tu nak besembunyi di sebalik gambar orang lain.tak suke muke sendiri ke ape. hahaha..

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome