11.15.2010

ouh first tag !

alamak ! baru2 buat blog dah kena tag dengan
aiyoo . tak reti snanye . hehe , tibai jela labu .
thanz ea mizzapple coz sudi
mengetag tomato . hehe ,

Let Know Something About Me!

apa benda paling penting dalam hidup anda?
ofkos my family first and my frenz :)

benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri?
ape ek , jam mahal kot .hehe

dimanakah tempat korang nak langsungkan perkahwinan & apakah tema korang?

wahh , tema merah or orange. perkahwinan dlm taman . :)

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
until my last breath :D

novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?

buku grammar b.i . hihi

antara mak ayah korang, mana yang lebih mesra?
both of them :)

namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?

orang2 yg pernah ada dalam mimpi :)

adakah korang basuh baju korang sendiri?
musti lah . tapi kalau kat rumah guna kan apa yg ada :)

dimanakah tempat korang betul2 nak pergi?

korea ! :D

pilih satu, peluk atau cium?
semua . haha

beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
*saya baru je ditag oleh dia :P
*dia dah folow saya
*tataw la . :P

benda yang korang sayang dalam hidup korang?
kehidupan tomato :)

5 lagu korang suka dengar?
*semua lagu siti 
(dah lebih dari 5 la kn ?) hehe

5 blogger yang dipertanggungjawabkan utk jwb tag nih.
*siapa2 je .hehe



3 comments:

hiro said...

maju dh tu..slamat berblog.

tomatokering :) said...

tengs :)

NuSaNa NoSa 91 said...

wahhh~~ thanx yep tomato.. terharu sbb pilih keen dlm ramai2 org.. nnti keen wat ye.. ^_^

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome