11.19.2010

'1st GA FROM CIK MAS'

waaa~
CIK MAS sangat baek coz buat GA tok kite! 
*suke2 , like2! hehe, :)
beday cik mas dah dekat taw.
sape nak join meh klik SINI :)

bermulanya kisah CIK MAS........

haii!! saya cik mas.saya peramah org nya.
camat berkenalan :)


time nie mood cik mas tengah baek.tu cik mas wat GA utk korang taw :)


bling bling bling*
cik mas pantang tengok SALE nie.hehe,


cik mas pantang tengok anjing.mesti langkah 1000 punye.kih3,


cik mas asal tengok HINDUSTAN je mesti
tangkap leleh. sob sob


cik mas nie keras kepala orang nye

suka tengok cite hantu tapi mesti tutup muke ngan bantal.hehe


kalau dapat mandi nie syiok tuh.mesti berjam2 dalam
toilet sambil lalalalala dengan gumbira :)


suke bersenam di pagi hari.majulah sukan untuk negara!
yeahh!

bukan main gumbira lagi kalau dapat jumpe hubby.
ouh my hubby! hihi,

uwaaa!! nak jugak! nak jugak ! 
nie lah rupenye kalau tak dapat sumting. hihi,



cik mas garang taw! grrrrrr....


walaupun cik mas peramah, garang tapi pemalu taw.
lagi2 kalau ade orang nak bagi hadiah besday cik mas nnti.hihi


hiyahh!! ade bran ka?
cik mas da lambat nak g sekulah nie sebab 
bangun lambat tadi.he,pecutt!!!

waa~kenyangnye perot.lalala
cik mas suke dapat makanan sedap2.yummy2! :)



tak taw la kiut tak cik mas.saye try ye.hehe,,


tag to;


~thats all~

P/s ; kalau ade pape bgtahu la kat kumen ea cik mas :)

2 comments:

♥..permysuri_hati..♥ said...

dear....cumil emoticon...hikhik...cik mas loike!!! hehehe...tengs sgt2 join GA cik mas...syg kamu lebey2...hehehe...

gud luck dear....heeee....

♠ aQ.DaN.pUtera.kU ♠ said...

jummm joinn GA akak lakk .hihihi

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome