11.30.2010

korek gigi .


p/s : ade adegan tidak patot didalam entri ini.
jadi, kepada anda anda & anda yg dibawah umuq,
sila lah tidak membaca entri ini. 

*ok saje wat gempak yg tak gempak. ;)

ampa semua mesti penah korek gigi.
ye dak?*tolong jangan kata ouh tidak! ;P
ceq nak habaq cara2 korek gigi dengan betol. 
lets sekrol ;)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


opps! silap gambaq. dont try this at home darl! ;)



uols pernah perhatikan kat kedai2 makan ke,
kat  mamak ke, kat rumah ke,
camna cara depa korek gigi?
*pengotoq sat.
ni ceq nak habaq mai cara2 bernas mengorek gigi
 dari sudut pandangan 15.6 degree ceq
 selama ceq hidup nih.ahaks, 



1. tutup mulut pastu korek gigi. cover lah konon. yeww,,
*uols pernah wat kan?haha
yg nie yg paling feymes skali rasenye. 


2. korek gigi dengan straw pastu pandang kiri kanan
wat muke sengal.
*nie pon feymes gak.hahak!


3. korek gigi dengan straw jugak tapi buat2 minum.
*tak bley blah.haha


4. korek gigi dengan jari. 
*ni biase kat rumah la sebab takdek sape nak usha kan.
*oopss! ;P


 ceq rasa2 la, better uols p la bli pencongkil gigi kat kedai tuh.
bukan mahai mana pon. satu botoi@plastik dalam rm1 jer.
jangan jadik kedekot kay. ;)


 kalau kat kedai makan tuh, jangan la malas malu segan nak mintak
pencongkil gigi kat orang kedai tu.
depa bukan kedekot cam uols. tetttt ;P

so, uols dikalangan yg manakah? ;)



p/s : uols disarankan ditegah meniru cara2 
yg tersebut diatas . ;)

3 comments:

meaw said...

pengotoq mcm ang ;)

iqbalhakimi said...

weh,,jangan lah letak gambar aku yang ekstreme tu..letak lah yang sopan skit... =D

tomatokering :) said...

meaw : ang la.. ;P

iqbal : opss sori aku silap letak gambaq la.. ang yg bg aku gambaq tuh..haha ;P

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome