10.24.2011

wish come true


assalamualaikum semua ;)




masa gua kecik-kecik momeyymomeyy dulu gua suka sangat tengok cerita pokemon. gua suka tengok sebab ash sangat comeyy. ehh bukan pikachu sangat tomeyyytomeyy sampai gua termimpi-mimpi di kala larut malam di atas tilam yang empuk lagi enak sambil diselimuti sehelai kain berwarna oren. tapi gua tak kencing malam . ahhh . *cut the crap. -..-''

akhirnya gua tak sangka pada suatu hari sedang gua berjalan-jalan disekitar daerah lembah kelang yang berada dekat tengah-tengah johor ,gua dapat berjumpa bersama mahlok tomeyytomeyy nie. dan tanpa segan silunya gua picit-picit pipi dia tanda gua geram bangettt. gua menjerit-jerit di hadapan khalayak ramai sehinggakan semua orang ingat gua histeria dirasuk oleh syaitonnn durjana. bhahaha ! 

ekceli gua bencikk dia kaler kuning tapi gua suka sebab dia sangattttt comeyyytomeyyy macam gua . hahahahah ! 



sekian berita khayalan di kala larut malam . >..<''



p/s : kekadang khayalan itu perlu dalam hidup walaupun perkara-perkara yang mengarot macam gua . have a blast ! haha . ;)

27 comments:

syakey said...

sura pickachu ponnn comel. pika pika pikachuuuu!


XD

Saiazuan said...

besarnya pikachu dia :D

✿ nurulfatin ✿ said...

kiut. dulu memang minat giler kt pikachu. tp skrg nmpk pikachu rsa nk ketawa. sbb tringat dlu2..

H Y D E said...

hahaha. ash ketchum tak rindu? kikiki

JIJI YU said...

laaaa...mcm engko kan.

mizzkechique said...

hohohoh..comel mcm cik tomato..muehhe

ina said...

POKEMON - saya yahudi
CHAR MAN DER - ALLAH itu lemah... (SUBHANALLAH!)
PIKACHU - jadilah seorang yahudi.

sumber : http://www.iluvislam.com/v1/forum/viewthread.php?forum_id=15&thread_id=2476&rowstart=0

Mrs & Mr. AniK said...

pikachu kunim..suka oggy sbb biru ;)

starzieti said...

kite pun suke tgk cite pokemon mase kecik2 dulu. lepas tuh berangan nak ade haiwan perliharaan yg ade kuase n comel2 cam tuh. haha. :D

El-Janna said...

hehe comeyy la cam tomato ni^^

era kecik said...

waa~~ bestnye.. hehehe..

deeya nadeya said...

mmbe ko 2 spe?? mke cm tieha :)

norsharmila said...

mne 1 pikachu, mne 1ccik tomato? hihi ;p

yan_n.i.m said...

wahhhh tak tao beza daa mane cik tomato ngan pikachu.. mommeyy ngat ler.. ;)

RJ Beena said...

jenjalan pagi disini :)

faa.rosli said...

suke sailormoon...kuikui

Cik tikah said...

pikachu comel la. hehehe..

Penyu said...

suka pingu lagi. haha. fire timun.

izzysabki said...

adoi....kmbali ke zaman kanak2...haha

noraliza said...

suke power puff girls..hehe

~Nana BamBam~ said...

ada sikit21 macam cik tomato..wakakakkaa

unieMARKS :) said...

Gua tak tahu kenapa dari dulu gua tak suka itu Pikachu. hmm

apik pehe said...

huhu..macam2 la mek ni

iedchan said...

ske jugak pikachu dulu2..hehe.sknag da dewasa tak tgk da..hehe

nuruashia ♥ said...

hamboi kemain die ngn natang kuning hahahah~

a u n i said...

hai...memg pikachu kiut bangat...
dah follow awak...folllow kita balik...
aunipijaksemut.blogspot.com

ramainye folower awak....hehhe

Mra Mastura said...

aku ada patung pikachu buat picit2 ;:D

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome