10.07.2011

cinta beratoqq



assalamualaikum ^^


gua baru lepas putus cinta . gua meraung raung macam orang gilak .



pagi petang siang malam gua menangis air mata darah . gua kechiwa kot . gua frust sesangat . 

tapi akhirnya..............................
 








gua tak sangka ramai lagi yang beratoqq dok tunggu gua . gua tak sangka banyak lagi pompuan di muka bumi ini rupanya . gua lupakan yang lama , gua carik yang lain . bhahaha ! demm ! demm !


*khayalan semata*


p/s : kadang-kadang Allah pertemukan kita dengan orang yang salah dulu 
baru ditemukan kita dengan orang yang betul . :)




31 comments:

amna said...

fuih, ingatkan serious la tadik .. huhuhuhu3

JIJI YU said...

kenapa blog engko jadi lain ek

Akulah Pak Lan said...

chillex

nurul diana said...

heee , stuju ngn entri niii :)

syakey said...

rileks ahh. tu baru di panggil likuliku kehidupan XD

EyqaLuvender said...

sorang pegi,skali petik jari sepuluh mari...haha

~Nana 귀여운~ said...

haha...ingat dia ar tadi..dem!

cinnamon.com said...

salam.lama tak singgah sini..setuju dgn syakey..liku2 hidup..

budakijaupendek said...

setuju.
setiap manusia akan ada pasangannya (:

Myra Jay said...

Yeahh, kita bertemu yg salah sebagai pengalaman dulu sebelum berjumpa Mr Right :)

Rosalia said...

btl tu:) Allah bg apa yg terbek lmbt skit slalunye.

shafiqabdshukor said...

bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor

Sarah Mohd Saleh said...

gahhaah..ilex ler kannn,org cun sure dpt engganti sekejap jerk

SAYA BUKAN SAMDOL said...

haha chill la . tomato bukan sebiji je kot. :DD
bhabhaaa

yan_n.i.m said...

haha.. sengal giler ramai ag duk beratur xD

nuruashia ♥ said...

ni bru lifeee dear :P

Halimatun Sa'adiah said...

pelangi muncul lpas ujan di hati...

aniki said...

hahaha..hidup tanpa cinta adalah hidup plastik..

bedpet said...

putus cinta ke tomato? kuikuikui

El-Janna said...

huih09 sabau la ye^^ kite ni perempuan mesti ade yg nak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bila putus cinta bermakna dia bkn jodoh kita..

Aida Azryn said...

haha.. betol2! :)
btw,pandai cik tomato lukis. :DDD

Cik tikah said...

betul2... ada org lagi baik. kan :)

sarah mohamad said...

hehehe ingatkan putus cinta tadi. hehe rupanya propa semata mata hehehe

Saiazuan said...

:)

meaw said...

ohman!

Nazifa said...

sakit dulu sebelum bahagia.ye idok?!

Rtp Farra Arisha said...

chill sajalah! have fun..hehe.

Hawa Ahmady said...

ingat betol2 tadi..

norsharmila said...

ni realiti kn sebenarnye. hihi ;)

nadzli azlan said...

retiss laa katakan ~~~~

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome