10.01.2011

taktik mengelak di-ngorat oleh lelaki durjana (bab satu)


assalamualaikum korang ! ^..^










p/s : selalu lah peraktikkan pada mana-mana lelaki yang sengal . bhahaha . selamat mencuba ! ^^



26 comments:

Wyna Nubies said...

As Salam,

haha~taktik baik punya....

meaw said...

ada org ngorat dah ka noks,muahahaha

Saiazuan said...

err awak single? ;p

EyqaLuvender said...

haha..gler sengal weh!!!
ley pkai...haha

Bella Bell said...

hai.. saya lesbian.. hahahaa...


betul gak tu.. mesti ramai lelaki tak mau ngorat.. hehe~

Noraien said...

hahhaha..taktik yg bagus . :)

Siti Nurazlinda said...

haha , kalau perempuan ngorat tu perempuan ? tak ke naya namanya ? ;)

*kartun tu comel ! like x100

delarocha said...

macam mana dengan lelaki yang suka wanita lesbian?? ahaksss

Ini Kisah Tia said...

nak tunggu yang next part pulak .. yang ni macam susah sikit nak jalan .. kang tak pasal2 d heboh lak kita lesbian .. huhuh

Mr. Straw said...

taktik elak diri kena mengorat dari perempuan durjana cam na lak??xda ka??sbb nk mgelak dr hg nih...hahahah

nuruashia ♥ said...

ehem3..ye ke awk lesboo?? hahahaah :P

shazwanazizan / wanblur said...

hahaha.. status lesbian yg digeruni. hehe

tieha ismail said...

kahkahkah padan muke~

Miss A said...

hahaha,best lah!

CintaKhadijah said...

ck pernah buat taktik ni. menjadik! haha..

♥CIK SHA♥ said...

hahaha..comel!

terus semua lelaki gatal insaf nak ngurat gadis comel2 kalau camtu..kui3..

Si Gadis Semasa said...

HAHA .kalau laki suka pompuan lesbian payah pulak kannn . :D

bloghok said...

cara dia

Rtp Farra Arisha said...

taktik yang menjadi yg semakin menjadi2. hihi. very the great tactic..;)

~Nana 귀여운~ said...

muahahahahha..terbaekk :)

sarah mohamad said...

macam ni pun boleh. "maaf saya dah ada anak 4 orang" hehehe

zahidah seran said...

ish3..
tak berani pulak le nak ngaku gitu...

amna said...

aihch. lucu pun yer :P

bedpet said...

akan cuba dipraktikkan secepat mungkin.

Hannani said...

hamboi... :D

norsharmila said...

nanti dy bgtw mak bapak pulak. kena sebijik T_T

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome