11.11.2011

imaginasi gua - sebab gua tak boleh hupdate selalu


assalamualaikum si sopan dan si santun !


korang ingat gua suka ke tak dapat hupdate selalu ? korang ingat gua suka ke nak manja-manja kan belog korang selalu ? pengabaian gua terhadap belog gua dah melebihi tahap impak maksima sehinggakan gua rasa tertekanan perasaan dan mungkin gua bakal tutup je belog buruk gua ni satu hari nanti . sudah lah huduh . tak ada header . kalau gua masuk pong tak ada semangat . macam serupa pontianak belog gua nie . boooo~


belog gua jadik belog berhantu lepas ni . wahahahaha :pp


pertama : gua baru nak hupdate idea datang mencurah atas riba boleh pulak perot gua spoil mintak keluarkan isik . memang tahik kambing betollah . mau gua tak berangin . *ye gua pengotor tapi ini hakikat . pfffttt ~

kedua : gua baru nak sentuh hurup A , tetiba ada suatu suara dari arah ruang tamu memanggil-manggil nama gua dengan penuh mendayu-dayu . gua pergi depan sekali demm ! buku dan kertasss melambak memanggil gua rupanya . *tolong percaya gua rajin . winkwink :p

ketiga : tak leh tengok gua sedap sedap tekan keybod buruk ni , abah gua ajak pergi mamak . memang tak habis lah sebab kenapa gua tak dapat hupdate kan . gua nak menaip ni pong guna kelajuan seratoslimaplohnamratuskilometer sejam. memang semput senak perot gua campor dengan otak tepu gua ni . ahaha ~..~ *yang penting, makan makan ! 



got to go ! daaa korang !
nanti gua sambung ceritain lagik ya . :ppp
*imaginasi*

22 comments:

Aesya Zealous said...

alasan tak munasabah tomato!! update jugak cpt!!

tasha ;) said...

Alaaa ~
Jangan la delete blog akak ny . Suka baca entry akak . Best best . Sempoi ~ i loiikkee :D

hafizudin said...

ye.
gua pun sejak kebelakangan ni alami simptom sama.

Nazifa said...

tapi gua tetap tggu lu update taw! :p

CIK BERRY SEJUK ♥ said...

dahsyat koud . HAHAHA , btw , nice lha jugok ! :)

onie said...

hantu tu macam ko la,haha

Nur Farah Hani said...

concclusinya cik tomato busy la ea sampai taks empat hupdate.. haha.. :P

BENA said...

ALAAAAAAAAAAAAAA.. nanti ramaiiiii takut nak masuk blog tomato. heheehhe ;)

laskar pelangi said...

pewittttttttt! mmg banyak halangan la untuk si tomato comel ni up entry..hik3

nuruashia ♥ said...

mihahahah..alasan je tu :P

ILA HonEyBuNNy said...

gua baca sambil berimaginasi jugak..ehheheh

YOUsoF said...

Jangan lupa sambung ceritanya lagi ya mbak! ;D



Normal la tu, tapi kalau setakat rasa nak terkucil masih boleh tahan lagi asalakan kelajuan menaip di tahap maksika. haha

Rtp Farra Arisha said...

update slalu yeah. i miss your blabbing :') wakakakakaka.

budak penjara said...

tak seram pon..haha

syakey said...

busy bebenor budak ni XD

noraliza said...

hahaha..takde header pun ok pe..selalu2 update yer :)

eRza farEeha said...

update sebulan sekali la..hihi

Iffah Afeefah said...

bykla alasan nye

cpt update hahaha

Nurulbadiah Lai said...

kalu tak update..
kite rindu kat dia..
kena update everyday okey!

mizzkechique said...

nape mcm pelik je alasan² tu.. haishhh dak ni!!

EpoLįƒ¦Kekunangpelangi said...

Eh.. erika dah kurus. eh? :D

El-Janna said...

adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome