9.10.2011

surat untuk pengarah , penulis skrip dan penerbit sinetron


assalamualaikum dan selamat sejahtera . :)

kehadapan para para yang disebutkan di atas ,
saya wakil dari malaysia sangat gemar nonton sinetron sinetron yang ditayangkan di telebisyen . cowok cowok dan cewek cewek nya ganteng dan cakep bangett sih . rasa mahu di cubit cubitin saja .



saya tu gemar nya ceritain kayak cerita cinta gitu lohh . suweet bangett sih . jalan ceritanya pong enak bangett . cuma nya enggak bisa ya cerita nya di pendekkan sedikit ? ya episod nya terlalu panjeng sih . enggak bisa enggak larat mahu nonton semua nya .

saya hanya kasihan sama itu pengarah , penerbit dan penulis skrip nya . kerjaan sampei kecapek-an . enggak usah dong buat ceritanya panjangpanjang . ya limablas menet pong cukup looh . 

diharapkan agar para-para yang tersebut cuba ya menimbangkan rayuan saya . maju lah filem drama indonesia ! 



*LOL -..-''



p/s : pandai jugak gua cakap indon ye . grr . takdek kerja macam ni lah perangai . meraban tak sudah . -..-''



20 comments:

Saiazuan said...

bnyk sgt bhsa dia ckp ni...huhu

nuruashia ♥ said...

bahahahah...kayak minah indon si kamu omongin :P aku jugak suka bangat nonton sinetron..gantang2 gitu si hahahahha..

Wani said...

waduh waduh.
tahu enggak mengapa.
bosan sihhh nengok sinetronnya syik gaduh terusssss.
wawawawa

Bella Bell said...

haha.. pndai gak ea lu cakap indon.. serupa bangat si... hehehe


:D

Bella Bell said...

haha.. pndai gak ea lu cakap indon.. serupa bangat si... hehehe


:D

Adi Suda said...

wahhh..akn aku timbangin nyaa..err..

JIJI YU said...

ala kalo tolak2 iklan aku rasa dalam berapa minit je citer tu

ღ p!nk veLvet ღ said...

ade kacukan indon ke? hak hak~~

~Nana 귀여운~ said...

saya assistant nya sutradara bagi sinetron itu juga jadi pusing ya karena gara-gara episod ceritanya itu lama bangat pada yang nonton juga sih jadi sebal jadi marah...

saya juga jadi kesal sih sama pihak televesen yang kurang perhatian.


*bajet :P

cik hani said...

setuju..pendekkan sikit cite tu.terasa dah 4x naik sem bar baru habis cite indon..

Nur Farah Hani said...

huaaaaaaaaaa ngak paham ngak paham.. huk2.. indon bangat sih.. haha.. :D

kura said...

hahah. ni speking hendon sekali ni apekekes? haha

KhaiRin said...

hampir lulus kelas indon ni!

mushroom said...

haha lo nonton karena mau liat cowok2 yang ganteng aja.. makanya gak menjadi masalah jika sinetronnya panjang.. lo bisa natap cowok yg lo suka sepuas2nya hahaha.. oh ya, gue setuju apa yg lo katakan.. sinetronnya panjang bgt bikin gue capek mau nonton.. =.=''

Penyu said...

tak sukeeeeeeeeeeeeeeeeee. timun memang suka la indon2 ni. wek.

Oppa Kudin Nz said...

wah..lu layan citer indon ye..
ckp indon r pasni..haha^^

kinn said...

ok, xfaham sangat. hehehh ;p

hana sudradjat said...

kampung saya indonesia pun saya tak reti cakap.hebatlah kamu! hehe

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

OE kalau tengok cerita indon, tengok episod 1 dan epsiod last sekali dah tahu keseluruhan cerita...
hehehe...
dan amat tak minat tengok cerita indon sebab banyak sangat nak zoom in muka pelakon..
heheh...
(n_n)

Miss Lady Iena Nazir said...

bikin apa ribut2 ini non. tukar'in aja crita sama itu bollywood. bisa goyang2'in lagi ni.

kikiki.

crita pnjg sgt. org pon malas nak tengok. sbb kalau dah start tengok, mesti nak tengok sampai habes kan. huuuu.

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome