9.11.2011

hilang satu jari


assalamualaikum lalings ! ^^

model : udang pasar lambok siam


pagi tadi gua rajin giler pulak g tolong mama gua kopek udang nak masak mee bandung . gua tolong kopek udang jer salin kulit . kalau gua cakap gua yang masak kompem korang tak caya kan ? lalalala ~ dengan penuh sopan santun lemah gemalai ala ala tarian sijundai ar gua kopek udang tu . maklumlah anak dara buat kerja kan . halusssss giteww . then, secara tiba tiba udang tu masih hidup lagi rupanya ! demm ! *okefine gua tipu

udang tu membalas tuba kepada gua . gua tak tahu r tang mana part body sexy mexy *boleh jadik keyword ni -..-'' udang tu yang cocok gua sesuka hati . gua kopek lembut lembut kot . habis ibu jari kanan gua luka berdarah dan gua sangat marah !

lu olang tahu jela kan , gua ni mahlok rajin . bila gua nak buat kerja gua tak boleh nak guna ibu jari gua ni . gua rasa sangat terseksa batin meronta ronta apabila jari gua sudah tidak normal . gua terpaksa buat kerja guna sembilang jari okeng .

kini gua tak boleh membasuh pinggan kilat kilat . malah terkena air pong sangat pedih . jari gua memang ada masalah kulit nipis . *bukan doktor yang cakap . gua pong tak tahu apa masalah . cepat sangat luka . ouh mungkin gua lupa bubuh losyen sinaran UV kot kat jari . 

*hanya alasan tak boleh buat kerja. keji giler. 



p/s : itulah kisah gua ilang ibu jari .
mekasheh kerana membaca .
gua sangat sedih sebenarnya hari ini . ;p


31 comments:

Cik Asma BLuppy said...

ala cian nye.....
<---- yg ni pom kadang2 je tlng kopek kulit udang.. hehehe

Muslimah Optimis said...

olololo.. nanti baik la na

yustie ftyt said...

cian ciktomato...boh minyak gamat banyak2..susah,rendam ja jari dalam minyak gamat tuh..haha

nadzli azlan said...

cehh !

Hafizin Jamil said...

padan muka lu...haha

Unknown said...

dah takleh nak basuh berak dah tu

y i e n said...

hahaha~
mau gune alasan camni gaq lah nnt :p

MizzTina said...

akak pun dh menyesal kopek udang sbb pernah tertusuk masuk ke bawah kuku ni dia punya serpihan ekor.. demmm, bengkak jari ai.. terus coti buat kerja dapur.. haha

Nuruashia said...

ni mesti sbb kne yg dkt ekor udang tu..mmg skt woooo..

Unknown said...

isk3...sikit jer pon..manja sangat nih..hehehe

Diana @ BKKC said...

kopek udang berkilo2 memang boleh wat jari luka-luka...

Ajumeh said...

okeh. toekk berjaya membuat saya senyum sorang-sorang. kelakarlah! >.< bhaha (gelak sikit)

kinn said...

nanti ibu jari tu tumbuh balik la. hik2 :)

Mek Onie said...

nak cakap ang rajin masuk dapo lah ni? haha

Rtp Farra Arisha said...

kasihannya sama cik tomato kita ni..
mudah2an cepat sembuh ;)

dear anies said...

neno neno neno (bunyi siren ambulans)

Cik Bambam said...

jarang kopek udang niee!! kekekeke

faa.rosli said...

parah nie..kene jahit 18 nie..hahahahahaha(gelak syaiton)

PinKy MoMMa said...

memang sakit kalau kena gigit ngan udang huhu..sakit cucukan tu kan dik ;p

anak sape yg rajin ni..available tak nak wat nantu hahaha

Anonymous said...

siannya dia..takpe..rupa tetap comels..hihi..

Penyu said...

alasan ! dasar cekedis la kamu ni timun. huh.

syukrihasshan said...

hok aloh!

Nur Farah said...

haha.. ingat ulang betul.. btw biase ar tu afra pun selalu je luke2 jari bile siang udang.. heheh.. :D

Noor Cahayaaa said...

tak suka kopek kulit udang , nanti habes bengkak tangan T_T

Hafizin Jamil said...

ooowh..caringnyer..haha

aniki said...

manje...........

kura said...

hahaha. udang main kasaq tuu!

syakirahmn said...

paling nyampahh jugak kalau jarijari luka camni -___-

ct kektus said...

Rilek la. Bru satu jari kan. Ekekeke

ina said...

kes anak dara jarang ke dapur.... hek3

♥ Nana BamBam ♥ said...

die geram sangat kat jari cik tomato yang comel tu..sbb tu kene cocok..huhuhu

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome