7.11.2012

Kahwin muda.



Assalamualaikum.




Entah kenapa tiba-tiba gatal pulak jari tekan video-video orang kahwin dekat youtube tadi. 


Suka dengan kata-kata Farah Lee : "Saya memang nak kahwin awal dan mencari suami. Sebab saya tak nak hidup saya tersasar jauh ketika saya masih muda ni. Tujuan saya hanya satu, ke syurga Allah."



"Ya Allah, Kau satukan lah hati kami jika benar jodoh itu milik kami. Kau peliharalah hubungan kami dan Kau permudahkan jalan kami menuju redha-Mu dengan kasih sayang-Mu."




5:00a.m
*off laptop.

12 comments:

Lyaa Suriany said...

elak maksiat kan

Mila Ahmad said...

farah lee dan ally iskandar sgt sweet oke :)

kay_are said...

aku farah lee tu pun tak kenal.. sape kah die? @.@

NURUASHIA said...

ameen..nuru pon nk doa cmni huhhuhu

ღKekunangpelangiღ said...

Galok le tew. kbai. hewhew :3

Puteri Iqa Izyan said...

me too!

:))

nak sgt kawen awal. heee :P

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

"jom kawin"

"kita baru kenal"

"tadi kata nak kawin?"

#LOL

Misz Nuriz said...

amin..

syAzAnA said...

aik. macam ada tanda2 jeh nak kahwin ni. EHHH! :P

CintaKhadijah said...

tanda2 nih..:p

Etong said...

amin. mudah mudahan kita semua mendapat jodoh yg dpt membawa kita ke syurga, inshaAllah :)

p!q4h b@guss said...

pasni turn kak erika nikah plak paaa.. hehe

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome