1.30.2012

watak yang wajib ada dalam filem.



assalamualaikum semua ^^,





gua tak faham kenapa cerita romantik ada pompuang berkemban. cerita lawan lawan ada pompuang berkemban. cerita seram pong ada pompuang berkemban. kekadang gua kompius gua tengok cerita omputih ke cerita melayu ni. -..-''

tak reti MALU ke. gua yang MALUUU bila tengok tawuu. >.<



"peliharalah dirimu wahai wanita seluruh dunia." 
*kahkahkah. kbai.


17 comments:

nurul-rasya said...

sex sells

mizzkechique said...

berkemban itew howttt.. hahaha

ASaDa RyutaRo said...

mybe kalau tak berpakaian camtu movie tu tak boleh laku kot. hahahaha...

✿ pink velvet ✿ said...

saje nak suruh laki teransang tgk dorang...haaa! geram aku, hahaha~

Aini Azman said...

haha btol jgk tu..pelaris la tu kot,.

C i k P i p i T e m b a m said...

ahaha.. cter oasis je takde kemban. HAHAHAHA

cik aletheea: said...

erk....
....
...
...
..
.
malunye

EZAD AMIR said...

Haha..pelaris filem kot..
=.=''

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

skarang ni watak seksi memang wajib ada dalam filem ek? ish2~

miss no right said...

kalau tak berkemban nanti takde sapee la nak tengok citee tu. kahkah.

diana said...

anugerah muzik pun ada perempuan berkemban..
heheheh

cik bulan said...

pada depa kain batik itu hot kot?kah3

EyqaLuvender said...

ta fhm gak nape...
eksploitasi tubuh bdn wanita dgn kerelaan pelakon wanita t'sebut...?

erleena said...

selling their bodies ,
-,-"

kiera'sakura said...

sbb diorang lupa yang keistimewaan wanita yg sebenarnya... sama2 kita doakan diorang yg slalu lupa tue ye ;)

KhaiRin - anies said...

sentap bla maya kering bc entry ni

Lea Isnawi said...

berkemban kan pakaian nenek moyang kita

kah kah kah

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome