1.23.2012

tiba masa untuk prektis jadik surirumahtangga.

assalamualaikum .




i'm back! ghinduu tak? gua dah habis exam. maka gua dah balik ghumah gua sekarang. mama jawa abah banjar. tapi gua oghang keyyell. ahah -..-''


pepagi gua sapu sampah


gua basuh tingkap

gua bashuh pinggan lungguk mungguk

gua lap pashu bunga

gua memashak lauk kegemaran gua. ehh ? :p

gua layan ceghita eren ajis je. ahah

gua layan nobell

gua tak layan kepop tapi gua layan drama je. ngehhh~ :p

gua layan peshebuk bila buhsang. 


sesungguhnya gua bukanlah rajin sangat. tapi dekat kolej dah malehh hangett takkan kat ghumah pong gua nak malehh. kesian kat mama abah gua nanti terpaksa tengok anak dorang membesar dengan jayanya di ghumah. kehkehkeh. :p

lagipun dari gua duduk saje suka suki guyang kaki kat ghumah baik gua tambah pahala. di samping tu dapat lah gua perektis jadik surirumahtangga yang suweet dan comeii nanti. hahaha,
gua malu. :3 kbai. 


"practice make perfect."

18 comments:

Iffah Afeefah said...

sesungguhnye sy rindu

waaaa lawa lukisan kikiki

onie said...

masakkan nasi lauk ayam golek muleh?haha

Phat said...

rajin nya menantu pilihan ni

dak eina said...

eh comel pulak entry ne haa ;)

BENA said...

haipppp tomata . tak salah la . bena guna blog baru . blog lame dah terkubur .


haip duk rumah kena rajin laaa ! mcm bena rajin . hahahaha :P

Cik Cempaka said...

hai...thanks datang blog Cc

memang dah lama tunggu buah tomato comel bergolek-golek ke sini :)

Ms. Azza Zahra said...

Sweet sume itu! Ehee~

~Nana BamBam~ said...

cik tomato chomottttt....misssss uuu.. :P


wahhh..memang rajin ini budakk maaaa... :)

Cik tikah said...

rajinnya dia :P

Mr. Straw said...

hhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................................

laskar pelangi said...

alahai...eiiii comel benorrrrr entry kali ni.geram nak cubit pipi dak tomato.eiii! geram sungguh! =)

slow2 pektis jadi surirumah.nanti leh tawen..yahoooooo!

s.a.y.d.a.t.u.L said...

piqa! praktis 1 hari 1 menu resepi! mesti mak abah syg lebih! ^_^

p!q4h b@guss said...

slamat bakal pngantin baru la diiucapkan sbb prektis jdi suri rumahtangga awai2 kan.. hehe

Taufan Bin Ribut said...

eh?

nuruashia ♥ said...

weheeee...sme2 laa kite practice nk jd housewife heee :)

CintaKhadijah said...

caya lah..!


boleh jadi suri rumah idaman suami mithali. akekeke..:p

bedpet said...

alhamdulillah. dah boleh anta rombongan meminang. kehkeh

KhaiRin - anies said...

but human being isn't perfect hehehehehee

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome