11.20.2010

ouh my way!


actually ngah carik idea nak tulis pe la dlm blog nih..
maklumlah..otak ngah krem..baru abes exam..hahaha,,

member aku cakap korang suke bace benda2 yg
berkaitan pasal gusip2 nih?
betol ke?*ye..hahaha  :P
waaahh~ kene jadik reporter pulak la aku pasni.

uwaaa~ tataw la nak cite ape..
law nak cite pasal hidup pon aku tak de citer2 yg menarik
melainkan makan dan tido smbil mengembangkan diri.hahahahha!!

ape kate korang tolong bagi idea citer2 cmne yg korang 
suke nak bace? ilmiah ke,bule la 
aku update entri nanti..baru syiokk!!hik,

tolong kumen bagi pendapat ye..hehe,,

tido dulu ye..nak mimpi entri2 besh yg nak selit2
dlm blog nih esok.hik2,,



3 comments:

Shera said...

nak baca ttg..ermm apa yaa...
ttg makeup blehh..hee

tomatokering said...

waahh! makeup! gud idea :)
nnti try wat kay :)
tengs~

Siti Safiyyah said...

tulis entry yg boleh bg manfaat kat orang yg bace.. ok tak idea nih? hehe

saya pun masih blaja lg nak improve bab2 ni.. :)

 
Fully Design By Izza sakura | For SIMATAFANDA2013 ©| Best View: Google Chrome